یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

محافظت از لنزهای چشمی

۳ بازديد

پی بردن عامل ها آلرژی زا با امداد آزمایش حساسیت


مواجه‌شدن با تورم پلک‌ها و دیده‌ها ممکن میباشد به‌ادله آلرژی بیش‌ازحد باشد؛ برای اعتقادوباور از این مسئله عالی میباشد آزمایش حساسیت دهید. آن گاه با پی بردن دست اندرکاران آلرژی‌زا میتوانید از ساخت عکس العمل‌های آلرژیک دکتر نوبت  به‌نیکی دوری نمائید.



به کار گیری از قطره چشمی سوای مواد نگهدارنده


برای رفع آلرژی با امداد قطره چشمی، از قطره‌هایی به کارگیری فرمایید که فارغ از مواد نگهدارنده تهیه و تنظیم گردیده‌اند.



محافظت از لنزهای چشمی


درصورتی که ناچار می باشید از لنزهای تماسی استعمال نمایید، برای پیشگیری از عفونت و تحریک دیده‌ها نکات مراقبتی و بهداشتی آنان را رعایت فرمائید و در شکل ضرورت ردوبدل لنز تماسی، سریعاً این شغل را اجرا دهید.


چه وقتی هنگام ورم دیده می بایست به پزشک مراجعه کرد؟

برای فهمیدن انگیزه مهم تورم دیده، خوب میباشد به دیده پزشک معالج پیش کسوت و حرفه ای رجوع‌نمایید تا وی با نظارت‌های مورد نیاز، شایسته ترین طرز درمانی را توصیه ‌نماید و در شکل عدم جوابدهی نحوه‌های خانگی، به تجویز داروهای اثر گذار و مؤثر بپردازد.


در شکل مواجه شدن با مورد ها نقل شده در ذیل مراجعه فوری به دیده دکتر معالج ضروری میباشد:



تورم بیش تر از حد همدم با قرمزی دیده

خون ریزی دیده

بریدگی یا این که پاره گی دیده‌ها

تورم به‌برهان جراحت دیدگی

ترشح پلشت زردرنگ یا این که سبز از دیده‌ها

تورم همپا با دیگر بخش‌های تن

ورمی که با امداد معالجه‌های قبل معالجه نشده


کاهش تورم دیده چقدر ارتفاع می کشد؟

در صورتی‌که عامل ورم دیده حساسیت باشد، حدود چندین ساعت الی چندین روز با یاری طریق‌های خانگی و مصرف آنتی هیستامین به‌راحتی قابل رفع میباشد. ولی در حالتی که که نقص‌ تورم به‌ادله بیماری خاص پیش آمده باشد، فرایند معالجه به نوع بیماری بستگی داراست.


عوارض احتمالی تورم دیده چیست؟

عوارض احتمالی ورم دیده، به‌عامل بروز آن بستگی دارااست؛ درصورتی‌که ورم دیده به‌ادله بیماری موضوع‌ای و خطرناک باشد، ممکن میباشد با عوارض و جراحت دیدگی‌های دورازشوخی هم پا باشد که مراجعه زودهنگام به دیده دکتر معالج بسیار التفات پیدا می‌نماید.


در موردها ذیل با عوارض احتمالی این نقص‌ آشنا میشوید:



غم و حس درد

کاهش بصیرت

زخم‌دیدگی ساختارهای دور و اطراف کره دیده

جابجایی عفونت به دیگر نصیب‌های تن مانند مغز از خط مش گردش خون


طبق حیث دیده پزشکان:


"ورم دیده، اشخاص در هر سنی را به سادگی زیر تأثیر قرار میدهد، حتی کودک ها. البته اشخاص دارنده سن در میان 40 الی 60 سال در معرض خطر بیشتری قرار دارا هستند. معمولاً شیوه معالجه ورم دیده و نگهداری‌های بهداشتی مبنی بر نوع التهاب و شدت آن معلوم می شود که شایع‌ترین نوع تورم، قدامی میباشد. ورم قدامی منجر التهاب در جلوی دیده می گردد که به‌شکل ناگهانی خودش را نشانه می دهد. ولی در مواردی که انگیزه ورم دیده، جابجایی ویروس میباشد، احتمال این که بخش داخلی دیده عصب بصیرت پایین اثر قرار گیرد، وجود دارااست."


کلام آخری


ورم دیده، یکی آرم‌های رایج ایرادات و بیماری‌های دیده میباشد که در بیشتر مواقع، بعداز یک روز از فی مابین می‌رود. نحوه‌های مختلفی برای معالجه ورم دیده وجود دارااست که پرکاربردترین طرز معالجه خانگی، به کارگیری از کمپرس سرد میباشد. ولی طرز معالجه ورم دیده به‌انگیزه بروز آن بستگی دارااست. هر چه انگیزه ورم دیده بدون شوخی‌خیس باشد، معالجه ورم دیده دشوار‌خیس میباشد و می بایست نکات مراقبتی را دورازشوخی‌خیس دنبال کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.