شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چگونه استرس شدید درسی را از بین ببریم؟

۵ بازديد

استرس مرگ آور می‌قدرت سبب ساز بروز ایرادات روحی و جسمی بسیار شدید و یا این که حتی‌د‌ر پاره‌ای از مفاد قادر است سبب بروز اختلالات و بیماریهایی خواهد شد. کشف کردن راهکاری مطلوب برای غلبه بر این خطاها بسیار حیاتی میباشد.

استرس یکی‌از واکنشهای طبیعی تن در موقع خطر دکتر نوبت میباشد که سبب ساز میگردد تن مهیا فرارو گریز و یا این که نزاع گردد. استرس همینطور شغل سیستم‌های متفاوت تن را برای فراهم سازی در مواجهه با تهدید‌ها احتمالی کاهش و یا این که ارتقا می دهد.

در حالتی که در گیر استرس خراب میباشید نیاز میباشد که با استعمال از تک تک راهکارهای ممکن این نقص‌ را حل فرمایید. میتوانید حل این اختلال را با تغییر‌و تحول در نوع نگرشتان استارت نمایید.

تغییر و تحول در طریقه سبب ساز جدید شدن نوع نگاهتان به مسائل گردیده و مهارتتان در اداره معاش بالا می برد. به حیث اینجانب این راه‌حل محور و محور در دست گرفتن و مدیر استرس در معاش است.

این روشهایی را که درپی به شما خوا‌هیم اظهار‌کرد دنبال فرمایید تا از استرس مسافت ب*******ید. این راهکارها به شما امداد خواهند کرد که از شر استرس وخیم خلاص گردید، بضاعت سیستم دفاعی بدنتان بالا رود و در فیض بدنتان خوب عمل نماید.

۱. در هنگام عصبانیت تصمیم نگیرید
بر کسی پوشیده وجود ندارد که اشخاص در هنگام عصبانیت تصمیمات غیر سنجیده و نسنجیده می گیرند. هنگامی که در اکنون جر و گفت و گو با کسی می باشید به صورت خویش به خویش عصبانی خواهید شد. این عصبانیت سبب بروز استرس بیشتر و پیامدهای نا مطلوب آن‌گاه شود.

به نظریه اینجانب خوب میباشد بعداز آهسته شدن و از در میان رفتن عصبانیت، طرفین به گفت و گو خویش ادامه دهند و به سود برسند. وقفه‌ای که در وسط جر و گفت و گو به وجود می آید فرصتی را به شما می دهد که ذهن خویش را از اذهان و احساسات مخرب خالی فرمایید.

همینطور بخوانید: گیاهان دارویی برای معالجه استرس
۲. دست از نگرانی بردارید
اکثری از عموم معتقدند که نگرانی در جاری ساختن امور به آن‌ها یاری می‌نماید که در موقعیتهای طاقت فرسا خوب شغل کرده و کلیه چیز زندگیشان را پایین در اختیار گرفتن بگیرند. متاسفانه این اعتقاد خطا سبب ساز ارتقاء استرس در معاش می‌گردد.

هنگامی درباره‌ی مساله‌ای نگران می‌باشید این تصویر در ذهنیت شما صورت میگیرد که رخداد بدی خواهد زمین خورد و به ندرت اذهان منفی به ذهنتان خطور خواهند کرد.

این نگرانیها به ندرت تبدیل به عادت می گردند و شما بدون چاره خواهید شد با استرس مزمن در معاش کنار بیایید. به علاوه نگرانی ممکن میباشد ذهنیت شما را مملو از احساس واهمه و وحشت نماید.

همایش بدون‌پول پریدن

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

۴ بازديد

تزریق ژل لب که‌این ایام از هوا داران متعددی منتفع می باشد، جزو اقداماتی در حوزه‌ پوست و زیبایی میباشد که برای افزایش وسعت و هیبت خوب لبها اجرا می‌شوند. اثرات این فیلرها به صورت میانگین 6 الی 18 ماه ماندگاری داراست. فیلرهای لب زیادی در بازار وجود دارا هستند که به پذیرش سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) رسیده و هریک مزایا و معایب خاص خویش را دارااست و از دوام متفاوتی هم برخورداراند. در تزریق ژل لب از فیلرهای پوستی همانند هیالورونیک اسید مصرف شده تا وسعت لبها به طور موقت ارتقا پیدا نماید. هیالورونیک اسید ماده ای هست که به طور طبیعی در تن انسان وجود داراست و جایگزین کلاژن میشود. این فیلر به جهت ایمنی و ماندگاری فراتر تحت عنوان فیلر انتخابی به شغل گرفته میشود.

دکتر نوبت


ماندگاری تزریق ژل لب
یک کدام از مواقعی که بعداز هیبت مناسب در تزریق ژل لب التفات داراست، ماندگاری آن میباشد. همان گونه که میدانید تزریق ژل روشی فعلا و غیر مستمر می باشد. ولی در قبل ژل های همیشگی بسیار اشاعه داشت که به جهت عوارض ناشی از آن جدیداً آیتم به کارگیری قرار نمیگیرد و ژل های موقتا از شایسته ترین آیتم‌ها برای ارتقاء وسعت محسوب میشوند. ماندگاری تزریق ژل لب به عوامل زیادی بستگی داراست که عبارتند از:

تکنیک دکتر معالج در تزریق
مراقبتهای بعد از تزریق ژل لب
نوع و مارک ژل
ژنتیک
مدل معاش
تکنیک پزشک در تزریق
در صورتی تزریق ژل به صدق و به میزان موردنیاز صورت پذیرد و از تکنیک قابل قبولی برای تزریق مصرف شود، ماندگاری تزریق ژل لب نیز ارتقا مییابد. به همین استدلال گزینش دکتر در تزریق ژل لب ضمن کاهش عوارض و ساخت‌و‌ساز صورت و هیبت خوب لبها، می‌تواند به ماندگاری بیشتر تزریق ژل لب نیز بی انجامد.

مراقبتهای پس از تزریق ژل لب
مراقبتهای پس از تزریق ژل لب نیز در ماندگاری آن بسیار تاثیرگذار می باشد که می بایست از به عبارتی لحظات آغازین بعد از تزریق ژل صورت پذیرد. کمپرس یخ با وجود اینکه تاثیر چندانی در ماندگاری تزریق ژل لب ندارد؛ البته به شدت سفارش میشود چون در بهبود نتیجه ها و کاهش عوارضی مانند تورم، کبودی وهمچنین التهاب لبها موءثر میباشد. دوری از مصرف آبمیوه‌ها و غذاهای بسیار تند و داغ، غربت از زیر فشار قرار دادن و دستکاری کردن لب و ضربه به لبها، دفاع از پوست لبها در عوض اشعه آفتاب از مواقعی می‌باشند که در ماندگاری ژل لب موءثر می‌باشند.


نوع و مارک ژل
سرعت تجزیه هر کدام از ژل ها، در تن آدم بسیار مختلف میباشد یعنی هر ژلی، ماندگاری متفاوتی دارااست. البته فاکتورهای متعددی در ترازو ماندگاری ژل ها نقش دارا‌هستند که نوع و مارک ژل یکی‌از آنان می‌باشد.

ژنتیک
روش عکس العمل تن و مختصات ژنتیکی هر شخص در عوض تزریق ژل و به صورت خاص تزریق ژل لب ممکن میباشد متعدد با دیگر افراد باشد. به طور کاملً بدیهی میباشد که یک نوع ژل به معیار متساوی برای دو نفر تزریق گردیده باشد و جذب ژل در یکی زودتر از دیگری اتفاق بیفتد. این مورد بستگی بدون واسطه به خصوصیت های فردی هر شخص دارد. اما با دقت بدین گزینه زمان ماندگاری تزریق ژل اثر خیلی متعددی نخواهد داشت.

مدل معاش
در مورد مدل معاش، کاهش استرس، غربت از مصرف سیگار و تغذیه تندرست می تواند به ماندگاری ژل لب یاری دهد.



نکته:
لبها نسبت به بقیه مناطق شکل به جهت جنبش و زیر فشار بودن بیشتر، دوام کمتری دارند. به همین برهان دکتر پوست معمولاً برای تزریق ژل لب از برندهایی به کار گیری می‌نماید، که ماندگاری بالاتری نسبت به مفاد شبیه دیگر دارا‌هستند.

هزینه تزریق ژل لب
در کلینیک های پوست و موی، تزریق ژل از مواقعی میباشد که به هیچ وجه پیش از نشست مشورت کردن نمی‌قدرت تقریب صدق برای بها آن داشت. هزینه تزریق ژل لب به مفاد زیادی متعلق است که از مهمترین آن‌ها نوع و مارک ژل میباشد و بعد از آن مقدار ژل مایحتاج در برآورد هزینه‌ها اثر دارد.

عوارض پلاسما جت پلک چیست و ماندگاری آن چقدر است ؟

۵ بازديد

پلاسما جت، یک کدام از جدیدترین طریق های رفع افتادگی، برطرف کردن چین و چروک و لیفت بخش های گوناگون شکل به ویژه پلک است که فارغ از هیچ سیرتکامل کار جراحی و فقط با یک دستگاه ایفا می‌شود. این دستگاه از طریق تبدیل جامد به گاز برای لیفت و احیای دوباره پوست استعمال می نماید. در‌پی این نصیب به معرفی شیوه توسعه یافته پلاسما جت دکتر نوبت پرداخته و اطلاعاتی را درباره ی واحد سنجش ماندگاری پلاسما جت پلک و عوارض آن در دست شما عزیزان قرار میدهیم.

پلاسما جت پلک چیست؟
پلاسما جت پلک روشی میباشد که با تبدیل موقعیت جامد به گاز، مشکلاتی مانند چین و چروک و افتادگی پلک را از دربین می‌برد. در‌این طرز هیچ نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی و حتی برش های خرد وجود ندارد و همین زمینه را میتوان وسیع ترین ادله ارتقاء روز افزون دوستداران پلاسما جت پلک دانست.


عوارض پلاسما جت
تورم در منطقه معالجه
ساخت دلمه هایی بر روی پوست پلک که در اکثر اوقات مواقع بعداز یک هفته از در میان می رود
تغییر‌و تحول رنگ پوست که معمولا موقتا است
قابل ذکر میباشد به جهت آلرژی نواحی فضا دیده، در شکل عدم مهارت پزشک معالج در جاری ساختن پلاسما جت پلک ممکن میباشد عوارض ماندگارتر و صدمه زننده ای بعد از این شیوه ساخت گردد. به همین جهت سفارش میکنیم برای اعمال این فعالیت، مطلقا به پزشکی مراجعه‌نمایید؛ که از تبحر وی اعتقاد و باور نتیجه ها کرده اید.

1. تورم در حیطه معالجه
یکی متداول ترین مواقعی که اشخاص به سراغ پلاسما جت می‌روند، معالجه افتادگی پلک میباشد. در‌این نحوه کارایی می گردد؛ با ساخت و ساز سوختگی های نقطه ایی سطحی پوست، بافت های آن منطقه را تحریک کرده و در غایت پوست توده و در اصطلاح لیفت خواهد شد. البته نکته اینجاست که‌این تیم از اشخاص همواره با عوارضی روبرو خواهند شد.

این عوارض که اکثر وقت ها دربرگیرنده تورم و التهاب پوست پلک و محیط دیده است و از شایعترین عوارض پلاسما جت پلک نیز به شمار می‌رود؛ معمولا فعلا بوده و در بازه زمانی هنگامی کوتاه از میان میرود. اما به کار گیری از پد یخ بعداز معالجه، قادر است در کاهش تورم و التهاب پس از پلاسما جت پلک، بسیار اثرگذار باشد.

2. دلمه های روی جراحت های ناشی از سوختگی با پلاسما
در طی ایفا این طرز همان طور که تیتر شد، آسیب های نقطه ایی بر روی پوست تولید میگردد؛ که‌این زخمها بعداز معالجه با بستن دلمه هایی پوشیده می گردند و بعداز یک‌سری روز نیز دلمه ها خویش به خویش از پوست جده گردیده و بهبود مییابند. پلاسما جت پلک روشی میباشد که در طول اجرا، با کمترین غم و درد یاور میباشد و شما سوای هیچ اذیتی می توانید از این شیوه استعمال کنید.

با این وجود بعداز پلاسما جت پلک قابلیت باقی ماندن مکان جراحت های نقطه ای روی پوست در حوزه‌ پایین معالجه وجود داراست. به همین برهان میباشد که‌این فعالیت مسلما بایستی بوسیله دکتر معالج حرفه ای صورت پذیرد. چون هرچه، مهارت و تجارب دکتر در این مورد بیشتر باشد با نازکی بیشتری فعالیت پلاسما جت پلک را اعمال میدهد.



3. تغییر و تحول رنگ پوست
تغییر و تحول رنگ پوست نیز از عوارض شایع پلاسما جت پلک میباشد که اما در اکثر زمان ها مفاد موقتا بوده و بعد از بازه زمانی هنگامی رفع میشود. در زمینه‌ی با این عارضه و کاهش درصد ماندگاری آن نیز بضاعت و توان و مهارت پزشک معالج در ایفا پلاسما جت پلک بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

یک کدام از جدیدترین دستگاه هایی که‌این روز ها اشخاص می‌توانند از آن برای سود گیری و وصال به پوستی صاف و روشن به کار گیری کنند، پلاسما پن است. اعتنا داشته باشید که‌این طرز هیچ نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی و حتی برش های خرد ندارد و همین زمینه را میتوان مطرح ترین برهان ارتقاء روز افزون علاقه مندان آن دانست.

چند روش خانگی درمان درد دندان عقل

۴ بازديد

یکسری شیوه خانگی درمان درد دندان عقل
با استفاده از این راه ها برای درد های دندان میتوانید به صورت موقت درد خود را تسکین دهید، ولی توجه داشته باشید از نظر علمی هیچ کدام از این شیوه ها در دراز بازه زمانی شمارا از درد رها نخواهد کرد. 

دکتر نوبت


به کارگیری از ژل بی حس کننده
ژل بی حس کننده دندانپزشکی می‌تواند منجر کاهش شم لامسه و درد شدید شود. این ژل ها در دسترس هستند و حاوی ماده فعال بنزوکائین می باشند. اکثر ژل های دندانی را می توان به طور مستقیم به لثه های آسیب دیده در طول روز ایفا کرد.

ایبوبرفن
ایبوپروفن یا همان بروفن داروی ضد درد است که به کاهش التهاب کمک می کند، و یک مسکن برای درد دندان عقل است که در صورت مصرف منظم طبق امر دندان پزشک به کاهش درد و حزن کمک کند. همچنین قادر است باعث درمان التهاب لثه های مرتبط با رشد دندان های عقل شود. ایبوپروفن یا سایر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی ممکن هست موثرترین درمان درد باشد تا فرد بتواند دندانپزشک را برای درمان ببیند.



کاهش التهاب با بسته یخ
قرار دادن یک بسته یخ به روی فک می‌تواند به کاهش التهاب کمک کند و درد را کاهش دهد.فرد قادر است برای نگه داشتن یک یخ بسته با یک حوله در حوالی آن در عوض فک خود تا 15 دقیقه از یخ به کارگیری کند .بسته یخ را می اقتدار هر 15 دقیقه با ایجاد وقفه تاهنگامیکه درد کاهش یابد بهره مند شد .



خاصیت ضد عفونی آب نمک
آب نمک یک ضد عفونی کننده طبیعی می‌باشد. بعضی وقت ها تشکیل داد باکتری در دندان شکسته در اطراف دندان عقلو یا عفونت دندان عقل می‌تواند علت ساخت و ساز درد باشد از این رو به کار گیری از آب نمک در درمان درد دندان عفل مفید خواهد بود.
برای شستشوی دهان با آب نمک فرد میتواند چند قاشق غذا خوری نمک را به یک لیوان آب جوش بریزد . زمانی که آب مقداری سرد شد، می توان آن را در اطراف دهان به مجال یک سری دقیقه چرخاند، و سپس از دهان بر کنار کرد، این روند می تواند دو یا سه بار در طول روز تکرار خواهد شد.



روغن یا تکه‌های میخک برای بی حسی
میخک درمان سنتی برای بی‌حس کردن سرازیر است؛ اوژنول (ترکیب شیمایی اصلی میخک) که یک بی‌حس کننده‌ی طبیعی می باشد. یک یا دو قطره از روغن میخک را روی پنبه بریزید و روی دندانی که درد می‌کند بگذارید.
احتیاط : نباید این روغن را مستقیما در دهان‌تان بریزید. ریختن مستقیم روغن میخک میتواند لثه‌ی حساس را تحریک و درد بیشتری تولید کند. همچنین مراقب باشید روغن روی لهجه‌ یا سایر بخش‌های دهان‌تان نریزد.



استفاده از چای کیسه ای
در شرایطی که درد دندان عقل شما ناشی از ورم لثه‌های اطراف حیطه‌ی عفونت کرده باشد، استعمال‌ از چای کیسه‌ای می‌تواند یک کدام از بهترین شیوه‌ها برای رفع این اختلال باشد. چای به خیال و خاطر خواص ضدالتهاب جانور در اسید تانیک خود، در بسیاری از درمان‌های خانگی مورد به کارگیری قرار می گیرد. مؤثرین روش برای استفاده از چای کیسه‌ای جهت درمان درد این می باشد که چای را در یک فنجان دم نمائید و آنگاه فنجان را در یخچال قرار دهید، در حالی که چای کیسه ای در فنجان می باشد. وقتی چای به خیر سرد شد، کیسه‌ی چای را خارج کرده و آن را در باطن دهان و مستقیماً روی دندان و لثه قرار دهید. این شغل به کاهش ورم و تسکین فوری درد کمک می‌کند.



به کار گیری از پودر فلفل قرمز و زنجبیل
یکی از دیگر از روش های جانور برای درمان خانگی دندان درد میباشد. هرکدام از این ۲ ادویه به تنهایی می‌توانند اثر فوق العاده ای در تسکین درد دندان داشته باشند، اما برای حصول فایده بهتر، توصیه می شود، این ۲ ادویه را با یکدیگر مخلوط فرمایید. بدین صورت که مقدار هم اندازه از پودر فلفل قرمز‌رنگ و زنجبیل را با آب مخلوط فرمائید تا جایی که یک ترکیب با غلظت سس ایجاد خواهد شد. آن گاه مقداری از ترکیب تهیه شده را بر روی پنبه بمالید و آن را دقیقا روی دندانی که درد می کند، قرار دهید و آنقدر صبر نمائید که درد کم شود. هنگامی که پنبه را به دهان خود میبیرید، توجه فرمائید که زبان و لثه شما با آن برخوردی نداشته باشد.

بررسی آسیب جوش های شدید و کیستی به ریشه موی صورت

۸ بازديد

یکی‌از ارکان زیبایی در رخ مردان، داشتن ریش‌های پرپشت میباشد؛ البته اکثری از مردان به دلایل مختلفی مثلا جوش های شدید و کیستی، پرورش ریش خویش را از دست میدهند. بر روی پوست، منافذ متعددی وجود داراست که در‌صورتی‌که به‌وسیله چربی، باکتری یا این که سلول‌های مرده مسدود گردد، جوش یا این که آکنه به وجود می آید. آکنه کیستیک از مهم ترین و شایع‌ترین گونه های جوش به شمار می روند.آکنه کیستیک نوعی جوش میباشد که به‌شکل برآمدگی‌های قرمز رنگ، تبارک، دردناک و به صورت دکتر نوبت کیستی قابل انعطاف و آبکی تحت پوست چشم می‌گردد.


آیا جوش میتواند سبب ساز در نیامدن ریش گردد؟
علل جوش کیستی
علائم جوش های شدید و کیستی
معالجه جوش کیستی
بازه‌مجال بهبود آنان در مقایسه با دیگر اشکال آکنه، وقت گیر‌خیس میباشد. خلال این، ممکن میباشد موجب درد و خارش پوست نیز شوند. در صورتیکه اندازه ی نواحی مکان جوش هایی که بی ریش میباشد خرد و قابل دیده پوشی باشد شغل خاصی احتیاج وجود ندارد؛ البته در‌صورتی‌که از حیث ظاهری بلندمرتبه و مشاهده می شود سفارش می شود از کاشت ریش استعمال شود. در طریق کاشت، ارتباطات با برداشتن فولیکول‌های سلامت از محل اهدا کننده اجرا می گردد. در کاشت ریش مجموعاَ جراحان منطقه اهدا کننده را از پشت راز مریض گزینش می‌نمایند تا اعتقاد نتیجه ها نمایند که فولیکول‌های مو سر انباشته شده مشابه به موهای شکل خویش مریض میباشد. آنگاه برش‌هایی در محل‌های گیرنده (ریش، سبیل یا این که ابروها) ساخت میشود و فولیکول‌های تندرست برداشت گردیده به طور غیروابسته وارد پوست میشوند. این مراحل بارها تکرار می‌گردد تا سود‌ای طبیعی و متناسب نتیجه ها خواهد شد.

آیا جوش می‌تواند منجر در نیامدن ریش خواهد شد؟
در ادامه جوش هایی که عمقی و شدید میباشد، پرورش موهای ریش متوقف می‌گردد و در سود محلی که مکان اسکار میباشد ریش در نمی آید.


علل جوش کیستی
آکنه وقتی ساخت و ساز می شود که منافذ روی پوست مسدود شوند؛ به این ترتیب ممکن میباشد وقتی که روغن طبیعی ساخت و ساز گردیده در پوست منافذ را مسدود می‌نماید، جوش چرکی تولید گردد. زمانی که‌این منافذ مسدود می گردند، التهاب و تورم تولید می‌گردد. گاهی‌تایم ها، باکتری‌ها می توانند در منافذ مسدود گردیده تجمع یافته و آکنه ساخت نمایند. فاکتورهای مختلفی وجود دارا هستند که می توانند در ساخت و ساز جوش کیستی نقش داشته باشند، به عنوان مثال:

نوسانات هورمونی، مانند نوسانات ناشی از بلوغ، بارداری یا این که یائسگی
حالت پزشکی که بر هورمون‌ها تأثیر میگذارد، مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)
استرس، چون سبب آزاد‌شدن آندروژن‌ها (هورمون‌هایی که باعث به ساخت و ساز آکنه می گردند) میگردد
ژنتیک که ممکن میباشد بعضا اشخاص را بیشتر از سایرافراد در معرض ابتلا به آکنه قرار دهد.
داروهایی مانند پیشگیری از بارداری خوراکی، استروئیدها یا این که لیتیوم
میکروبیوم پوست، چون برخی از سیرتکامل‌های باکتری میتوانند سبب التهاب شوند و با آکنه مرتبط می باشند.
علائم جوش های شدید و کیستی
برآمدگی‌ های تعالی، قرمز‌رنگ و دردناک روی شکل، قفسه‌ی سینه، پشت، بالای بازو، کتف یا این که ران
گره ‌هایی که وضعیت قرمز رنگ دارا‌هستند؛ ولی روی آن سپید وجود ندارد.
ضایعاتی که پیش از ظواهر شدن، در ذیل پوست حس میشوند.
جوش‌ های قابل‌ رؤیت که چرک آلود و گره دارا هستند و دارنده نوک تیزی می‌باشند.
برآمدگی ‌هایی که حتی فارغ از دست زدن به آن ها، دردناک می‌باشند.


معالجه جوش کیستی
داروهای سوای نیاز به ورژن که برای معالجه آکنه خفیف به کار گیری میشوند، معمولاً تأثیر چندانی بر آکنه کیستیک ندارند. دارای تخصص پوست احتمالاً یک یا این که یک‌سری داروی ذیل را تجویز خواهد کرد:

آنتی‌بیوتیک‌های خوراکی که به کاهش التهاب و در دست گرفتن باکتری‌ها امداد می‌نماید؛ ولی گاهی آنتی‌بیوتیک‌ها بر آکنه تأثیر نمی‌گذارند یا این که ممکن میباشد بعداز تعدادی سال به‌نیکی تأثیرگذار نباشند.
کرم‌ها، لوسیون‌ها یا این که ژل‌های تجویزی دربردارنده رتینوئید (نوعی ویتامین آ) به از در میان بردن انسداد منافذ و کار آنتی‌بیوتیک‌ها امداد می‌نماید.
ایزوترتینوئین (پیش از اینً با اسم آکوتان شناخته می شد؛ ولی امروزه پایین برندهای کلاراویس، سوترت، میوریزان، آمنستیم و آبسوریکا در دسترس میباشد) به همگی عامل ها بروز آکنه حمله می‌نماید. دوز پیشنهادی اکثر این داروها روزمره یک یا این که دو قرص به برهه زمانی 5 ماه میباشد. در اکثر اشخاص این داروها تاثیر می‌نمایند و پوست به طور کاملً و تطهیر می گردد؛ ولی در حالتی‌که گشوده هم مبتلا آکنه کیستیک شدید می توانید معالجه را تکرار نمائید. زنان هنگام مصرف این دارو نباید آبستن شوند.
معالجه های فیزیکال مثل تخلیه کومدون، پیلینگ شیمیایی، میکرودرم ابریژن ، روشنایی درمانی و لیزر میتوانند به تنهایی یا این که به هم پا شیوه های متداول معالجه جوش شکل و تن در مفاد خاص آیتم به کار گیری قرار گیرند. همینطور می قدرت از لیزر، سابسیژن و درم ابریژن جهت برطرف کردن اسکار آکنه در مفاد انتخابی امداد گرفت. در اکثر بیمارانی که از طریق های فیزیکی برای معالجه جوش شکل و تن استعمال می نمایند نتیجه ها درمانی سریع خیس و رضایت قسمت خیس میباشد.

علائم پیری پوست

۷ بازديد

با ارتقا سن، به ‌اندازه‌ی کافی کلاژن و الاستین ساخته نمیشود. این دو ماده بر روی زیبایی و جوانی پوست بسیار مؤثر و از مواد تشکیل دهنده‌ی بافت آن میباشند. علاوه بر این‌ مواقعی مانند عدم تفحص کافی به پوست در طول جوانی، استرس، مصرف مواد مخدر و روشنایی آفتاب باعث تخریب پوست میشوند. جوانسازی پوست شکل یک طریق درمانی زیبایی است. جوانسازی پوست شکل، عمقی مشخص از ساختار پوست شکل را مقصود گرفته و بدین ترتیب برای معالجه مشکلات تولید گردیده در پوست شکل مانند دکتر نوبت چین و چروک، شل و ول‌شدگی، تغییر تحول رنگدانه‌ها و مکان جراحت و آسیب ما‌نده بر روی پوست، به کار گیری میگردند. شیوه های ترکیبی گزینه استعمال برای جوانسازی پوست یک کدام از شایسته ترین اقدامات در جهت جوانسازی پوست شکل میباشند که به جهت فایده مندی از طریق های گوناگون به طور ترکیبی، دارنده نتیجه ها طبیعی و چشمگیری در زمینه ی معالجه پیری پوست می باشند.


علل پیر شدن پوست
علائم پیری پوست
جوانسازی شکل با روشهای ترکیبی
علل پیر شدن پوست
افزایش سن سبب کاهش تشکیل داد کلاژن و عدم قدرت پوست در زدودن سلول های مرده از سطح پوست میگردد.
کارداران موروثی و ژنتیک در ایجاد کرد چین و چروک های پوستی مؤثر میباشد.
استعمال دخانیات و الکل تأثیر بسیار بدی میتواند روی چگونگی پوست داشته باشد.
آلودگی های محیطی و قرارگیری در معرض نور خورشید میتواند اثرات پیری در پوست شمارا ارتقا دهد.
درصورتی که آب یه خرده مصرف میکنید و از غذاهای ناسالم مانند فست فودها زیاد استعمال می‌کنید، جوانی و شادابی پوست خویش را زودتر از دست می دهید.
قرارگیری در نزدیکی ها و حالت استرس زا و همینطور خواب ناکافی تأثیر بسیار متعددی در افزایش چین و چروک های پوستی دارااست.
به کار گیری از شوینده ها و مواد آرایشی که متناسب با پوست شما نیستند یا این که بی چگونگی می‌باشند، اثار بسیار بدی برای سلامت پوست شما دارااست.

علائم پیری پوست
وجود لکه‌های تیره بر روی پوست در قسمت شکل، پشت دست و بازو‌ها
نازک شدن پوست شکل و دست‌ها و در‌پی آن بروز چین و چروک در آن
بی آبی پوست و خارش بیش تر از حد
التهاب پوستی که سبب به بروز بیماری‌های همچون اگزما می‌گردد.
وارفته شدن و افتادگی پوست
جوانسازی شکل با روشهای ترکیبی
لیزر فرکشنال CO2
جوانسازی با لیزر فرکشنال CO2 نوعی معالجه پوستی است که برای کاهش مکان جوش، چین‌وچروک‌های عمیق و بقیه ناهنجاری‌های پوستی اعمال می گردد. لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی میباشد که با استفاده از لیزر دی‌اکسید کربن، لایه‌های فرنگی و جراحت‌چشم پوست را از فی مابین می برد. لیزر فرکشنال با غرض قرار دادن لایه اولیه و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن یاری می‌نماید. لیزر فقط بخش‌های زخم‌چشم پوست را پایین تأثیر قرار می‌دهد و از این طریق آسیب‌ها و زخم‌های پوستی را معالجه می‌نماید.

تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس معمولاً چین‌ و چروک‌های شکل را کاهش داده و یا این که آنان را برطرف می‌نماید. این ماده در ذیل پوست حیطه محیط دیده، پیشانی و دهن تزریق گردیده تا چین‌ و چروک به دور دیده، خط اخم و خطوط نگرانی و چین‌وچروک گردن برطرف شود. بوتاکس که از پروتئین تصفیه‌گردیده ساخته می گردد تکانه‌های عصبی را مسدود و عضلات را ضعیف می‌نماید تا چین‌ و چروک‌ها کاهش پیدا نمایند و به‌این صورت به صورت ظاهری جوان‌خیس می‌بخشد. دکتر معالج به داخل عضلاتی که موجب بروز چین‌ و چروک و خطوط روی پیشانی میشوند تعدادی تزریق بسیار خرد جاری ساختن میدهد.

تزریق فیلر
تزریق ژل جهت بازیابی حجمی از چربی که به‌ویژه در تاثیر ارتقاء سن، قرار به دست آوردن زمانبر در معرض روشنایی خورشید و سیگار کشیدن کاسته شده استعمال می شوند. ژل‌های قابل تزریق در ذیل دیده، در چین‌های گوشه و کنار بینی، دهن و جهت وسعت دهی و هیبت‌دهی دوباره به لب‌ها و شکل به کار گیری می‌شوند.

آر اف فرکشنال (رادیوفرکانسی)
در نحوه RF فرکشنال به مکان استفاده از فروغ لیزر از انرژی رادیو فرکانسی برای ترمیم و مرمت پوست شکل به کار گیری میشود. در واقع آر اف، فرکانسی بالا و با دست‌کم نفوذ را به لایه‌های پوست انجام می‌نماید که سبب ساز به ساخت گرما میگردد و این گرما باعث تحریک فیبروبلاست‌ها و تشکیل داد کلاژن و الاستین می‌شود. این مواد، مهمترین ترکیبات برای تشکیل داد سلول‌های پوستی جدید می‌باشند.



تزریق بوتاکس و فیلر
برای معالجه چین و چروک ، ادغام بوتاکس و تزریق فیلر(پرکننده) فیض بهتری می‌دهد و معالجه، وقت گیر و ماندگارتر میشود. این فعالیت بخصوص در خط اخم های شدید و عمیق کاربرد دارااست. درصورتی که که‌این دو تزریق در یک محل ایفا می‌شود عالی است بین آن ها یک تا دو هفته مسافت باشد. مثلا در برخی بیماران ما یحتاج میباشد که در خط اخم عمیق هم بوتاکس هم فیلر تزریق گردد، در این‌حالت‌ خوب هست شروع تزریق بوتاکس صورت بپذیرد و بعداز یک هفته فیلر تزریق گردد.

لیزر فرکشنال و تزریق فیلر یا این که بوتاکس
لیزر فرکسل یا این که فرکشنال در معالجه چروک‌های پوستی و بقیه علائم پیری بسیار مؤثر میباشد. به همین استدلال گاهی مورد نیاز است که‌این لیزر با بوتاکس یا این که پرکننده ترکیب گردد تا مریض شایسته ترین بهره زیبایی را شاهد باشد. لیزر فرکشنال بر چروک‌های استاتیک شکل شخص مؤثر میباشد و بوتاکس در معالجه چروک‌های دینامیک شخص مفید میباشد. مخلوط این دو طرز تاثیر متعددی در جوانسازی شکل شخص دارااست. خوب می باشد بوتاکس یک هفته پس از لیزر فرکشنال انجام شود و در روز لیزر این مبادرت اعمال نشود. در شخصی که لیزر فرکسل ایفا داده میباشد به کارگیری از فیلر سبب ساز پرکردن چروک های عمقی میشود که‌این موضوع در جوانسازی حداکثری پوست مؤثر است. نکته قابل توجه اینکه فیلر می بایست دو تا سه هفته بعداز لیزر فرکسل تزریق شود.

لیزر فرکشنال و رادیو فرکانسی
مخلوط این دو شیوه تاثیر هم افزایی در بهبود پوست دارد. جاری ساختن رادیو فرکانسی (به عنوان مثال ترماژ ) و لیزر فرکسل در یک روز بلامانع می باشد. دراین باره بایستی ترماژ اول صورت پذیرد و سپس لیزر فرکسل صورت پذیرد.

محلول مزوتراپی از چه موادی تشکیل شده است؟

۶ بازديد
یک کدام از روشهای کاربردی برای مراجعان پوست، مو و زیبایی، مزوتراپی می‌باشد. این طرز، با تزریق داروها، ویتامین‌ها و ... به محلی که قرار است مورد درمان قرار گیرد، و انتقال بدون واسطه آن مواد به نقطه مورد نظر اقدامات درمانی را جاری ساختن می‌دهد.
محلول مزوتراپی از چه موادی ساخته شده می‌باشد؟
هیچ فرمول استانداردی برای مواد تزریقی محلول آیتم دکتر نوبت استفاده در مزوتراپی وجود ندارد. پزشکان از محلول‌های متعددی در این مورد استفاده می‌کنند که از جمله آنها می‌قدرت به موارد نظیر آنزیم‌های کلاژناز و هیالورونیداز، عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و مواد معدنی
محلول‌های مزوتراپی می‌توانند سلول‌های فیبروبلاست پوست را تحریک کرده تا کلاژن بیشتری تولید کنند و بدین ترتیب با علائم مختلف بالا رفتن سن رویارویی کنند. در میان مواد تزریقی مناسب پوست می‌توان به فاکتورهای رشدی، آنتی اکسیدان‌ها، پپتیدها و موادتشکیل دهنده کمیاب اشاره کرد که محیط ایده‌آل برای داشتن پوست سالم را آماده می آورند و در نتیجه رویا رویی با مراحل بالا رفتن سن و علائم آن بر روی پوست ریلکس تر خواهد شد.

چگونگی اجرا مزوتراپی
در شیوه مزوتراپی دستی (با سوزن)، ترکیب مهیا شده با استعمال از سرنگ بسیار ظریف و سوزن باریک، در نواحی آیتم تظر تزریق میشود. در‌این‌صورت‌ یک سری تزریق سطحی با فاصله‌ یکسری میلیمتری از هم اعمال می شود.

در نحوه مزوتراپی خود کار یا سوای سرنگ، دستگاهی با چهار پروب روی پوست قرار داده می گردد و به وسیله این پروب‌ها، ماده‌ی مزوتراپی به تدریج به لایه‌های زیرین پوست رسول می گردد و تاثیرات مورد نظر را روی پوست می گذارد. در این روش می‌اقتدار یکی متدهای منحصر جوانسازی با ویتامین C، مالامال کردن چروک، مزولیفت و مزوفیلر را انتخاب نمود.


10 کاربرد مزوتراپی
1- درمان چاقی موضعی
2- درمان لک‌های پوستی مقاوم و لک حاملگی (ملاسما)
3- لیفت صورت
4- درمان سلولیت
5- درمان آکنه و اسکار آکنه (جای جوش)
6- درمان ریزش مو سر
7- درمان غبغب و لیپودیستروفی
8- درمان چین و چروک‌های کم عمق و جوانسازی پوست
9- درمان برخی از بیماری‌های پوستی
10- درمان لک و پیس

تعداد جلسات مزوتراپی
تعداد جلسات مزوتراپی 4 تا 8 نشست می باشد که فاصله در میان جلسات 2 تا 4 هفته هست.

اوزون تراپی مو چگونه انجام می شود؟

۱۲ بازديد
اوزون تراپیبرای برطرف کردن خطاها پوست و موها به کارگیری می شود. این شیوه با به کار گیری از یک دستگاه مخصوص ایفا می گیرد. دستگاهی که اکسیژن (O2) به اوزون (O3) تبدیل می کند، باعث می شود فولیکول ها و ساقه گیسو تقویت گردد و برای پیشگیری از ریزش مو، موخوره و شوره راز، برطرف کردن شکنندگی موها و افزایش ضخامت تارهای موی و در نتیجه ارتقاء حجم موها … استفاده می‌شود.
اوزون تراپی مو به طور عظیم برای درمان مشکلات موی و پوست دکتر نوبت سر مانند شوره سر، ریزش مو سر و صدمات مو به کارگیری می شود. این مشکلات مو سر بیشتر بر اثر فاکتورهایی مثل افزایش سن، نبود تعادل هورمونی، مواظبت خطا از مو سر، رژیم های غذایی ناسالم، بیماری و عفونتها، ویژگیهای ژنتیکی، آلودگی و دیگر فاکتورهای خارجی به وجود می‌آید که منجر خشک شدن و آلودگی پوست راز شده و باعث تولید فولیکول های ضعیف و صدمات گیسو می خواهد شد.مولکول های ناپایدار اوزون دارای سه اتم اکسیژن بوده که خواص بالای اکسیداسیون داشته و از طریق پاشیدن بر پوست سر، رادیکال های آزاد اکسیژن را پخش می کنند. آنگاه محتویات اوزون پاشیده شده بر مو و پوست سر اکسید شده و منجر تولید پروتئین پپتون بر روی ساقه مو می شود.یک لایه محافظ متشکل از پپتون ها، مانند لایه اوزون موجود در اتمسفر زمین، بر روی هر یک از ساقه های موی به وجود می‌آید که از موها در عوض صدمه و ریزش حفظ می کند.اتم اکسیژن که خاصیت اکسیداسیون توانا دارد از در میان فولکیولهای مو وارد عمق ساقه و ریشه گیسو می گردند و در مسیر خود نسبتاً با 80 الی 85 درصد از عنصرها مو سر ترکیب می‌شوند. این عمل سبب ازبین رفتن بسیاری از میکروبها، باکتریها، قارچها و.. موجود در گیسو میگردد و فعالیت استریلیزه به طور کامل جاری ساختن می‌گیرد.

اوزون تراپی موی چه گونه اعمال میگردد؟
عملیات اوزون تراپی موی به وسیله دستگاه منحصر به فرد اوزون تراپی انجام می گردد. این دستگاه یکی از تجهیزات مدرن بهداشتی و زیبایی مو راز محسوب می شود. در عملیات اوزون تراپی گیسو ، گاز اکسیژن فعال به پوست سر فرد درخواست کننده تزریق می گردد. فایده انجام اوزون تراپی ، مانند کربوکسی تراپی ، ارتقاء خونرسانی به پوست سر و رشد ضخامت موی سر است. در نحوه اوزون تراپی مو سر اتم اکسیژن با خاصیت اکسیداسیون بسیلر کار کشته از میان فولیکول‌های گیسو وارد ساقه و ریشه گیسو شده که این مورد سبب ساز از در بین رفتن اکثری از میکروب‌ها ،باکتری‌ها ،قارچ‌ها و جمعاَ مورد ها مضر جانور در موها می‌گردد.



فواید اوزون تراپی گیسو
ارتقاء خون رسانی به ریشه موهای راز
بر طرف کردن حساسیت ها ، کم آبی و خارش پوست راز
نظافت کردن و نظافت کردن عمقی پوست راز از آلودگی‌های جان دار در ان
کاهش قابل توجه ریزش موی سر و کمک به تقویت مو ها
یاری به درمان موی خوره ،شوره رمز ،آماس و طاسی راز راجع به ها غیر ارثی
امداد به ترمیم و مرمت ریشه موهای آسیب دیده
افزایش شادابی و استحکام موهای سر
پر پشت شدن مو ها به دلیل ارتقا ضخامت هر تار گیسو راز
عوارض اوزون تراپی
علائمی مانند سوزش چشم، سرفه، حالت تهوع یا استفراغ و یا حتی سردرد ملایم در افراد بسیار حساس ممکن است پس از انجام این راه به وجود بیایند. استعمال مقعدی ازن در زمینه ی ها بسیار معدود نیز میتواند سبب ساز غم و درد سطحی، حس خروج گاز، جوشیدن یا گرفتگی ملایم گردد. اما نیازی به نگرانی نیست چراکه تمام عوارضی که نام برده شد همگی سطحی و زود گذر می‌باشند و احتمال وقوع انها نیز بسیار کم می‌باشد.

علت اهمیت گاز اوزون در درمان
کمبود اکسیژن یکی‌از دلایل عمده در اکثر بیماری هاست به دلیل آن که عدم وجود آن باعث ساخت و ساز سموم در اطراف می‌گردد.وجود گاز اوزون با بالا بردن توان اکسایش و خاصیت ضد التهابی ، ضد باکتریایی که داراست ایمن‌سازی اطراف را آماده می‌کند.اکسیژن رسانی به بدن از این طریق مزایای زیادی دارد به دلیل آن که اوزون درمانی به دلیل خاصیت ضد التهابی که داراست در درمان بخش اعظمی از بیماری‌های مزمن از جمله دردهای مفصلی و عضلانی بسیار کارآمد عمل می‌کند. در این روش معیار مشخصی از گاز اوزون به صورت تخصصی در بافت‌ها بیمار تزریق می‌شود و به نحوه فوق‌العاده بیمار بدون نیاز به کار جراحی درمان می‌گردد.

در کنار درمان‌های مفصلی و عضلانی این اکسیژن فعال ( ازن ) توانست در اوزون تراپی موی با ایجاد یک‌لایه محافظ به نام peptones بر روی مو باعث پوشش کوتیکول مو سر بهبود و تندرست کلی گیسو را آماده کند. به ترتیبی که اکسیژن فعال ( ازن ) با ایجاد کرد ارتباط بین ساختار درونی هر رشته موی به تقویت آن امداد کرد. اکسیژن رسانی به موی تأثیر فوق‌العاده‌ای در رشد و زیبایی آن داراست. با به کارگیری از تزریق اکسیژن به تمام فولیکول‌ها موی، سلول‌های مرده و مواردی که از رویش و ساخت‌و‌ساز سلول جدید پرهیز می‌کنند پاک می‌گردد.



علت عنایت اکسیژن در اوزون تراپی مو سر
زندگی امروزی و وجود آلودگی بی‌تحرکی و تنفس آرام بدن را کمبود اکسِیژن رو به رو می‌کند در حالتی‌که که سلول‌های بدن برای ادامه حیات به اکسیژن نیازمند هستند و کمبود آن یعنی ضعف سیستم ایمنی بدن و در بهره ورود عفونت‌ها و گونه های بیماری‌ها به بدن. این کمبود روی تک تک سلول‌های بدن از جمله سلول‌های مو سر و ریشه آن تأثیر زیادی گذارده و در دراز زمان موجب نازکی و آسیب رسیدن به ریشه مو سر و در نهایت ریزش آن خواهد شد.

به این ترتیب اوزون تراپی گیسو یک شیوه فوق العاده در رساندن اکسیژن به سلول‌های بدن مثلا مو است. در این نحوه با ارتقاء سطح اکسیژن رسانی به کف سر و ریشه موها، بهبود اکسیژن رسانی گردش خون را عالی کرده و در کل سالم پوست کف سر و موها فراهم می شود.

از چه روشهای برای روشن کردن پوست استفاده میشود؟

۵ بازديد

پوست اشخاص گوناگون دارنده تناژهای متفاوتی میباشد که کارداران زیادی ممکن میباشد روی رنگ پوست هر شخص تأثیر داشته باشد. تناژ طبیعی پوست ممکن میباشد پایین تأثیر عامل ها مختلفی تیره‌خیس گردیده و ظواهر کدر به خویش بگیرد. پر‌نور کردن پوست تا جایی که پوست به رنگ طبیعی خویش رسد، به طرز‌های مختلفی قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. پر‌نور شدن طراحی اپلیکیشن در مشهد رنگ پوست صرفا تا درجات خاصی قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. در‌پی طریق‌های مختلف پر‌نور شدن پوست را گزینه نظارت قرار می دهیم.

ملانین ماده‌ای میباشد که طبیعتا در پوست ساخت و ساز می‌گردد و به یاور دیگر رنگیزه‌های پوست مانند کاروتن و هموگلوبین رنگ طبیعی پوست را ساخت می‌نمایند. کارداران زیادی مانند ژنتیک و یا این که حالت محیطی می توانند در گزینش رنگ پوست مؤثر باشند. رنگیزه های پوست با مقادیر مطلوب و تهیه و تنظیم گردیده در سراسر پوست توزیع می گردند و سبب می شوند رنگ پوست به طور یک دست و یکنواخت به حیث بیاید.

پزشکان متناسب با نوع پوست و نیازهای هر مریض برای سپید شدن پوست و جوانسازی پوست، طریق‌های درمانی ویژه‌ای را به هر شخص ارائه می‌کنند. طرز درمانی سپید کردن پوست در معنای سپید شدن پوست ذاتاً تیره وجود ندارد، بلکه بدین معناست که طرز‌های مطلوب برای سپید کردن پوست‌های تیره، می توانند بافت و رنگ پوست را بهبود داده تا ظواهر شخص جوان‌خیس به حیث رسد.

معالجه‌های موضعی
به کار گیری از کرم‌ها و لوسیون‌های موضعی متداول‌ترین روشی میباشد که اشخاص هنگامی که برای اولیه توشه می خواهند شرایط پوست خویش را بهبود بخشند پیرو آن میروند. مواد تشکیل دهنده مهم مو جود در کرم‌های موضعی مشتمل بر اسید کوجیک، اسید آزالائیک و هیدروکینون می باشد. این مواد بر روی لایه‌ی بیرونی پوست تاثیر میگذارند، سلول‌های مرده پوست را از دربین برده و پوست پر‌نور‌خیس در تحت آن را آشکار می‌نمایند. این طرز معالجه تأثیرات مختلفی را در اشخاص مختلف علامت می دهد. با این حالا، این کرم‌های موضعی بایستی به صورت منظم برای استخراج به حاصل استوار آیتم استعمال قرار گیرند.



درم‌ابریژن
درم‌ابریژن یک نحوه تهاجمی زیبایی میباشد که در طول فقط یک گردهمایی حاصل چشمگیری دارااست. معالجه سپید کردن پوست با درم‌ابریژن با به کار گیری از یک برس سیمی اختصاصی جاری ساختن می‌گردد که پوست جراحت‌چشم را کاملا حذف می‌نماید. این برس با‌گاز چرخیده و سطح پوست را مسطح می‌نماید به‌طوری که پوست خویش را ترمیم کرده و به یک وضعیت بسیار عالی تبدیل میشود. این نحوه خیر تنها پوست تیره را غرض قرار میدهد بلکه موجب کاهش چین و چروک و خطوط جان دار روی پوست نیز میشود. درم‌ابریژن تحت عنوان خط مش حلی یک مرحله‌ای برای معالجه خطاها پوست مطرح میباشد.

میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن یکی‌از دیگر از طریق‌های متداول برای پر‌نور کردن پوست میباشد. یک وسیله دستی برای اسپری کردن کریستال‌های بسیار ریز بر روی سطح پوست گزینه استعمال قرار می گیرد که موجب برداشته شدن بالاترین لایه‌ی پوست می شود. بعد از آن پوستی که به شرایط قالب قالب در آمده میباشد با یاری یک پمپ مکش برداشته گردیده و در یک مخزن، گردآوری می شود. پوست شاداب و جوان در ذیل این لایه نمایان می گردد. به چند گرد‌همایی برای معالجه میکرودرم به خواسته کسب به نتیجه ها شایان توجه نیاز میباشد. تعداد جلسات بسته به موقعیت هر شخص متعدد خواهد بود.

لیزر فرکشنال
لیزر فرکشنال واپسین طریق پیشنهادی برای سپید کردن پوست میباشد. طریق فعالیت فرکشنال CO2 مبنی بر لایه‌برداری پوست به خواسته یکنواختی رنگ پوست و پر‌نور‌خیس و سلامت‌خیس کردن آن میباشد. پرتوهای لیزر دی اکسید کربن لیزر موجب ساخت‌و‌ساز حفره‌هایی در لایه‌ی بیرونی پوست میگردند. در سود قالب‌هایی صورت‌گرفته و پوست مجروح با پوستی تازه و سلامت جایگزین می گردد. این فرمان موجب ارتقاء ساخت کلاژن که نقش کلیدی در جوان‌خیس و تندرست‌خیس شدن پوست بازی می‌نماید، میشود. برخی از این معالجه‌ها به تنهایی مورد ها استعمال قرار می گیرند در حالی که بقیه آنان به‌شکل ترکیبی یار و همدم با بقیه طریق‌های درمانی استعمال میشوند تا از برآورده شدن کل نیازهای مراقبتی پوست یقین نتایج خواهد شد.

کرایوتراپی
این کار عبارت میباشد از به کار گیری از نیتروژن مایع برای یخ زده کردن ضایعه‌ی پوستی و آن‌گاه از میان بردن آن. این فعالیت سلول‌های پوستی را از دربین برده و تن را تحریک به ساخت و ساز آن ها می‌نماید. بعد از سپری شد 3 تا 4 ماه از اعمال کار، ملانین مازاد که در خال‌ها و لکه‌های شکل وجود دارا هستند به سطح پوست آمده و طبیعتا دفع میشوند و منجر از دربین بردن خال گردند.

تزریقات آب ژاور پوست
برای سپید کردن و سم‌زدایی پوست، از ترکیبات ویتامین ث و داروهای گلوتاتیون استعمال می شود که آنها‌را به طور وریدی تزریق می‌نمایند. ویتامین ث یک آنتی اکسیدان بوده که وجود آن برای تشکیل و ثبات کلاژن و الاستین ضروری میباشد. ویتامین ث همینطور خاصیت پر‌نور‌کننده‌ی پوست نیز داراست. این مواد تزریقی، به‌تیتر ماده‌ی فعال، گلوتاتیون نیز دارا هستند. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان شناخته گردیده‌است که برای خواص سفیدکنندگی پوست دارای اسم و رسم هست. از ادغام ویتامین ث و گلوتاتیون به‌تیتر شیوه پر‌نور کردن پوست به کارگیری می شود. با جاری ساختن توفیق‌آمیز این طریق، پوست شما پر‌نور‌خیس و روشن‌خیس گردد.

این تزریقات ضمن پر‌نور‌خیس کردن رنگ پوست، ضایعه‌های پوستی از قبیل خال‌ها و اسکارها را نیز از میان میبرند. این مواد پوست را قابل انعطاف‌خیس و مرطوب‌خیس کرده و بافت آن را بهبود می بخشند. در غایت، با از میان رفتن خطوط ریز و چین و چروک‌ها، ظواهر پوست زیباتر می شود. این‌سیرتکامل تزریقات، در‌صورتی‌که که همه ایرادات پوستی را بر طرف نکنند، تعداد متعددی از آنها‌را از در بین خواهند پیروزی.

مزایای پر‌نور سازی پوست
معالجه پر‌نور سازی پوست خلال پر‌نور و سپید کردن پوست، مزایای دیگری نیز دارااست:

معالجه پر‌نور کردن پوست موجب معالجه جوش و آکنه، ملاسما (لکه‌های قهوه‌ای)، اختلالات در رنگ پوست و هایپرپیگمانتاسیون (ارتقا رنگدانه در پوست) نیز می شود.
پر‌نور و سپید کردن پوست خود‌با‌وری را تقویت می‌نماید؛ چون منجر تولید مزایای رمانتیک و دیوانه برای عده ای میشود که اعتقاد و باور دارا هستند پوستی پر‌نور‌خیس موجب زیباتر شدن ظواهر آن ها می گردد.
دارنده مزایای ضد پیری میباشد. پر‌نور شدن پوست موجب از در بین بردن لکه‌های پوستی میشود و ظواهر شخص را جوان‌خیس و خوب نماد می دهد.


عوارض جانبی پر‌نور سازی پوست
معالجه‌های سفید کننده پوست، به خصوص اشکال غیر طبیعی آن‌ها، ممکن میباشد منجر بروز خطاها پایین شوند:

تحریک پوست
عکس العمل‌های آلرژی
تولید ها سفید کننده پوستی که دربردارنده استروئیدها میباشند ممکن میباشد مشکلاتی مانند ضعف سیستم ایمنی را برای تندستی در دراز برهه زمانی ساخت‌و‌ساز نمایند.
نازک شدن پوست، عفونت، تأخیر در بهبود آسیب و آکنه
خطر بالای ابتلا به سرطان پوست در هنگام در معرض قرار به دست آوردن آفتاب
پیری زودرس پوست
یکی اصلی ترین اشکالات به کارگیری از طریق‌های پر‌نور شدن پوست شکل این میباشد که می تواند باعث به مسمومیت جیوه به ویژه زمانی که به وسیله خویش فرد و با به کار گیری از تولیدها دربردارنده جیوه اجرا می شود، خواهد شد.