یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

مزایای پروتز چشم

۷ بازديد

آیا می‌اقتدار دیده تصنعی و مصنوعی را نیز مانند دیده طبیعی جنبش اعطا کرد؟

امکان به‌تکان‌درآوردن دیده تصنعی و مصنوعی به پیاده سازی آن بستگی داراست؛ معمولاً نصیب ایمپلنت دیده از مواد متخلخل ساخته میشود که رگ‌های خونی دیده با یاری ماهیچه ها و بافت محیط دیده به‌راحتی می توانند باطن ایمپلنت رویش نمایند. در شغل جراحی، جراح با یاری ایمپلنت‌های متخلخل عضله ها دیده را به پروتز متصل می‌نماید تا شخص بتواند پروتز دیده را یار و همدم با دیده سلامت به جنبش در بیاورد. درصورتی‌که جراح از پگی درون پروتز به کار گیری نماید جنبش دیده بسیار شل‌خیس و بیشتر می‌گردد و هماهنگی در بین دو دیده طبیعی‌ دکتر نوبت خیس خواهد بود.


مزایای پروتز دیده

به کارگیری از پروتز دیده، برای عده ای که یک یا این که هر دو دیده خویش را از دست دادند، برخلاف استعمال از چسب دیده مزایای فراوانی دارااست. توسعه‌های تکنولوژی این قابلیت را ساخت‌و‌ساز نموده است که دیده تصنعی و مصنوعی همچون دیده طبیعی به‌حیث برسد و به‌رنج با دیده سلامت قابل تشخیص باشد. در مورد ها دیگر تحت با مزایای اصلی این شیوه درمانی و زیبایی دیده آشنا میشوید:



مهم ترین مزیت به کار گیری از دیده تصنعی و مصنوعی، همت درست بخش‌های متعدد شکل میباشد که در‌شکل عدم‌استعمال از دیده تصنعی و مصنوعی، حفره دیده خیلی سریع استارت به‌بسته‌شدن می‌نماید و پلک‌ها نیز می‌ افتد.

محافظت ظواهر فیزیکی دیده و ارتقاء اعتمادبه‌نفس، یکی‌از دیگر از مزایای این نحوه درمانی میباشد. معمولاً عده ای‌که یک یا این که هر دو دیده خویش را از دست دادند با امداد این طرز می توانند ایراد عزت نفس خویش را معالجه نمایند و از لحاظ‌های خیره کننده و غریب دیگر افراد خلاص شوند.

از آنجایی که متخصصان، وظیفه ایجاد کرد دیده را مبنی بر با وضعیت و هیبت طبیعی دیده دارا‌هستند، شم زیبایی ظاهری شکل یک کدام از مزایای به کار گیری از دیده تصنعی میباشد.


تحقیق‌های پیش از کار پروتز دیده

پس از اجرای پروتز دیده، ذیل نگهداری بی نقص بودن دکتر معالج بسیار التفات داراست. بصیرت و حرکات دیده سلامت نیز پیش از جراحی طی یک نشست معاینه گزینه نظارت قرار می گیرد، همینطور نظارت پرده روشن پوشاننده سطح دیده بسیار التفات دارااست و جزء نکات پیش از کار پروتز دیده میباشد. کسانی‌که در گیر اسکار زیاد از حد روی این پرده می باشند، می بایست لینک بافت مخاطی اعمال دهند تا پروتز دیده به‌خیر باطن رده چشمی قرار گیرد و به وسیله بافت دور و اطراف پوشانده خواهد شد.


طی جراحی پروتز دیده چه اتفاقی می‌ افتد؟

مریض بعداز مرحله بیهوشی، حدود ۱ الی ۲ ساعت پایین شغل جراحی قرار می گیرد که‌این جراحی به هیچ وجهً نگران کننده وجود ندارد و احتمال واقعه افتادن عوارض ناراحت کننده آن بسیار معدود میباشد. در نقطه نهایی نیز، پانسمان برای یک سری روز روی دیده‌ها باقی میماند. توجه داشته باشید حدود یک ساعت پیش از شغل جراحی در درمان‌گاه حضور پیدا نمائید تا نکات‌کلیدی به شما گفته گردد و همینطور شب پیش از جراحی به طبعً استراحت کافی داشته باشید.
برای شم عالی و ریلکس‌خیس در به کار گیری از پروتز دیده چه اقداماتی ما یحتاج میباشد؟

جراحان دیده، برای حس ریلکس‌خیس مریض پس از قرارگیری پروتز، قطره دیده و سرازیر کننده تجویز می‌نمایند تا با امداد آن، واحد سنجش کم آبی و سوزش دیده را تا حدودی در دست گرفتن نمایند. روش استعمال از قطره به‌سیرتکامل‌ای میباشد که صرفا بایستی یک‌سری قطره از آن درون دیده بچکانید و قطرات را با به کارگیری از انگشت منزه روی سطح پروتز پخش فرمایید. تعداد دفعات به کارگیری از قطره به وسیله جراح و کارشناس دیده دکتر معالج معلوم می‌گردد.


بعداز شغل چه انتظاری می بایست داشته باشیم؟

معمولاً شم درد، تورم و وضعیت تهوع پس از کار حدود ۷۲ ساعت اول، به طور کاملً طبیعی میباشد که دارای تخصص برای رفع این موردها داروهای التیام دهنده و رفع درد تجویز می‌نماید تا ریلکس‌خیس این زمان درمانی سپری گردد. پس از سپری شد دو هفته، ممکن میباشد شم فرمایید پلک‌ها روی پروتز و قالب پلاستیکی انباشته شده که بروز این اختلال به طور کاملً طبیعی میباشد و بعداز سپری شد تعدادی روز یا این که چندین ماه به سادگی رفع می شود. معدود‌معدود متوجه میشوید پروتز به‌نیکی روی پیاله دیده قرار گرفته میباشد و نسبت‌به‌آن شم شل‌تری خواهید داشت.


حفظ‌های بعداز شغل پروتز چشمی

دیده تصنعی، نیاز به حفظ خاص ندارد؛ ولی اعتنا کافی یاری می‌نماید نسبت‌به تلاش آن تدبیر بی نقص داشته باشید و به‌طور منظم به آن پژوهش نمایید. در مورد ها پایین با محافظت‌های بعداز پروتز دیده آشنا می شوید:



ما یحتاج میباشد ماهانه پروتز دیده را بیرون فرمایید و با یاری آب و صابون خانگی آن را به‌نیکی بشویید. اعتنا داشته باشید پیش از قرار دادن پروتز در درون دیده، درانتظار بمانید تماماً کم آب خواهد شد.

هیچوقت برای قرار دادن پروتز، از دست‌های خویش استعمال نکنید؛ برای این عمل ابزارهایی پیاده سازی گردیده است که امداد می‌نماید پروتز فارغ از هیچ زخم و خلل خاصی داخل دیده‌ها قرار گیرد.

هر مجال که حس کردید پروتز نیاز به شستن دارااست، این شغل را ایفا دهید.

عالی میباشد پروتز را هر ۵ سال یکبار یا این که در مواقع ضروری بده بستان فرمایید.

استعمال از قطره دیده چرب کننده، به جنبش عالی پروتز بسیار امداد می‌نماید.

بیرون کردن زیاد از حد پروتز از داخل دیده‌ها به هیچ وجهً سفارش نمیشود.

هیچ زمان هنگام خواب شبانه پروتز را از داخل دیده‌های خویش بیرون نکنید، مگر به سفارش دکتر.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.