سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

درصورت بروز چه علايمی باید به پزشک ماما خود اطلاع دهیم؟

۳ بازديد

۵۵. حین ویزیت بایستی انتظار چه چیزی را داشته باشم؟
در زمان حاملگی مرتبا به کارشناس مراجعه میکنید. احتمالا در هر ویزیت وزن و فشار خون اندازه گرفته میشود و ممکن میباشد به تست منظم خون و ادرار احتیاج داشته باشید.

تعداد دفعات مراجعه به کارشناس قلب در‌این زمانه به شدت بیماری قلبی بستگی داراست. دارای تخصص قادر است با به کارگیری از بعضا ابزار کوشش قلب را بسنجد. مانند:

اکوکاردیوگرافی: این شیوه نوعی سونوگرافی میباشد که با به کارگیری از امواج صدا تصاویری از قلب و ساختار داخل قلب به دست می دهد.
نوار قلب: این تست کار الکتریکی قلب را ضبط می‌نماید.
۵۶. چطور از سالم جنین مطمئن نحس؟
کارشناس در حین زمان حاملگی پرورش جنین را زیر حیث داراست. میتوان با به کارگیری از سونوگرافی منظم پرورش جنین را دنبال کرد و از روش سونوگرافی توسعه یافته متوجه ناهنجاری قلبی نوزاد شد. ممکن میباشد نوزاد پس از وضع حمل نیز به معاینه و معالجه نیاز داشته باشد.

۵۷. چه‌گونه از بروز نقص‌ خودداری کنم؟
نگهداری از خویش شایسته ترین نحوه برای محافظت از جنین دکتر نوبت  میباشد. از جمله:

در جلسات ویزیت حاضر گردید: در زمانه حاملگی به صورت منظم پایین لحاظ دکتر باشید.
طبق تجویز دکتر معالج از دارو به کارگیری فرمائید: دارای تخصص بی‌خطرترین دارو را با مطلوب‌ترین دوز ممکن تجویز می‌نماید.
استراحت کافی داشته باشید: در شکل قابلیت، خواب روز را فراموش نکنید و از ایفا کار‌های فیزیکی صبر‌فرسا بپرهیزید.
حواستان به ارتقا وزن باشد: ارتقاء وزن مطلوب به رویش و تکامل خوب جنین یاری می‌نماید. ارتقاء بیش تر از اندازه‌ وزن منجر میگردد فشار بیشتری به قلب وارد خواهد شد.
اضطراب را در دست گرفتن فرمائید: درمورد حالت خویش پرسش فرمایید. حافظه بگیرید هنگام درد وضع حمل و وضع حمل بایستی انتظار چه مواقعی را داشته باشید. در‌صورتی‌که بدانید قرار میباشد چه اتفاقی بیفتد، بیشتر حس تصدی خاطر میکنید.
دست اندرکاران غیر مجاز را بشناسید: از مصرف سیگار، الکل، کافئین و مواد مخدر بپرهیزید.
۵۸. چه علائم و نماد‌هایی را می بایست به اگاهی دارای تخصص برسانم؟
در حالتی که آرم یا این که آرم‌ای دارید که نگرانتان نموده است، با دارای تخصص تماس حاصل نمایید. بخصوص:

نقص‌ در تنفس
تنگی نفس هنگام کار یا این که استراحت
تپش قلب، ضربان قلب سریع یا این که نامنظم
درد قفسه ی سینه
خون بالا آوردن یا این که سرفه کردن هنگام شب
۵۹. حالت وضع حمل به چه شکل خواهد بود؟
ممکن میباشد کارشناس سفارش دهد نوزاد را در یک راءس پزشکی به عالم بیاورید که در مسئله‌های حاملگی‌های پرخطر حرفه ای است. در‌صورتی‌که بابت قلب یا این که جریان خون نگران میباشید یا این که هنگام درد وضع حمل نیاز دارید کارشناس نزد شما باشد، درد وضع حمل القا میشود.

می‌قدرت با استعمال از امکانات ویژه موقعیت مامان حین درد را زیر لحاظ داشت. ما یحتاج میباشد ضربان و ریتم قلب حین وضع حمل پایین در دست گرفتن باشد.

انقباضات مامان و ضربان قلب جنین همیشه زیر حیث خواهد بود. ممکن میباشد از شما منظور گردد به‌عوض این که به پشت دراز بکشید، به پهلو بخوابید و یک کدام از زانوها را در قفسه‌ی سینه عده نمائید.

پزشک معالج به‌مراد کاهش استرس ناشی از درد توصیه می‌نماید به واسطه‌ی کاتتر اپیدورال یا این که با تزریق دارو به ردیف فقرات معیار درد در دست گرفتن خواهد شد. در صورتی‌که قرار میباشد وضع حمل طبیعی ایفا دهید، دارای تخصص با به کار گیری از پنس واحد سنجش فشار و اجبار را محصور می‌نماید تا به وضع حمل امداد گردد.
در شرایطی‌که در معرض خطر اندوکاردیت قرار داشته باشید، پیشین و پس از وضع حمل ذیل معالجه از روش آنتی بیوتیک قرار میگیرید.

نیاز به سزارین به جهت بیماری قلبی غیر معمولی میباشد. در صورتی‌که مبتلا مشکلی گردید که سزارین را در ادامه داشته باشد، اقدامات ما یحتاج برای در اختیار گرفتن و رسیدگی بر تلاش قلب حین وضع حمل اعمال میگردد. در صورتی‌که در زمان حاملگی در گیر نوعی بیماری قلبی شدید باشید، پزشک معالج توصیه می‌نماید هنگامی را برای القای درد وضع حمل نرم‌افزار‌ریزی نمائید.

۶۰. آیا می توانم به فرزندم شیر دهم؟
به اکثر زنانی که مبتلا بیماری قلبی می‌باشند، حتی اشخاصی که دارو مصرف می‌نمایند، پیشنهاد می‌گردد به نوزاد خویش شیر دهند. زودتر از موعد درمورد تهیه و تنظیم شیوه‌های معالجه با کارشناس مشاوره نمایید.

در شرایطی‌که مبتلا بیماری قلبی مادرزادی می باشید که خطر اندوکاردیت را به‌شدت ارتقا میدهد، پزشک معالج خطر ماستیت به‌ادله شیردهی را به شما گوشزد می‌نماید. این عفونت نسبتا شایع قادر است در‌این حالت خطر بدون شوخی را متوجه شما سازد. در برخی از موقعیت پیشنهاد می‌گردد مامان شیر خویش را بدوشد و به نوزاد بدهد.
۶۱. برای معالجه بواسیر در روزگار حاملگی چه کاری از اینجانب ساخته میباشد؟
به عروق ملتهب در درون و فضا مقعد و زیر رکتوم بواسیر می گویند. شما میتوانید به‌خواسته التیام علائم بواسیر در زمانه بارداری موردها ذیل را ایفا دهید:

نشستن در آب گرم: وان را از آب گرم لبریز فرمائید و منطقه‌ی مبتلا نقص‌ را در آب بخیسانید. در آب صابون خانگی یا این که شامپو نریزید.
به دوران وقت گیر ننشینید: نشستن به رگ‌های مقعد و رکتوم فشار وارد می‌نماید. درصورت قابلیت، به پهلو دراز بکشید یا این که بایستید. در حالتی‌که مجبورید بنشینید، هر یکسری وقت یک توشه استراحت فرمایید یا این که روی بالشت منحصربه‌فرد بواسیر، که به آن کوسن حلقوی هم گفته می شود، بنشینید.
از دارو به کار گیری نمائید: شما می توانید در حوزه‌‌ مقعد از پد گیاهی به کار گیری نمائید یا این که از کارشناس بخواهید کرم بواسیر یا این که شیاف تجویز نماید که مصرف آن در زمان حاملگی خطری ندارد.
یادتان باشد یبوست درین روزگار به بواسیر دامن می‌زند. شما می توانید برای التیام یا این که پیشگیری از یبوست موردها تحت را رعایت نمایید:

با تناول کردن میوه و صیفیجات، میزان مناسب از فیبر را از رژیم غذایی اخذ نمائید
از کارشناس بخواهید نوعی کامل کننده فیبر برایتان تجویز نماید که به کارگیری از آن در زمان حاملگی بی‌خطر باشد
از کارشناس بخواهید نوعی داروی مسهل بی‌خطر تجویز نماید تا درین زمانه از آن به کار گیری فرمائید
مایعات زیاد بنوشید
شغل جسمانی را فراموش نکنید
چنانچه بواسیر بدتر شد، با دارای تخصص کلام نمایید. ممکن میباشد پس از نقطه پایان حاملگی به جاری ساختن کار جراحی احتیاج باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.