چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

چطوری صورت تپلی داشته باشیم؟

۶ بازديد
ز
هیبت شکل، به‌ ویژه در ناحیه میانی و سیرتکامل‌ها، یکی‌از خصوصیت‌های مؤثر در فهم و شعور بصری یا این که جوانی شخص میباشد. با افزایش سن، اکثر وقت ها به‌ تدریج وسعت شکل خویش را از دست می دهیم و یا این که به لاغری شکل به‌ ویژه در سیرتکامل‌ها و ناحیه میانی شکل مبتلا می‌شویم. در برخورد به استرس، ضربه یا این که رژیم‌های ناپایدار نیز اشخاص می توانند به‌ طور ناگهانی تا 35 درصد از وسعت بخش میانی شکل خویش را طی یک‌سال از دست بدهند. از طریق های رفع لاغری شکل تزریق چربی، ژل دکتر نوبت و لیفت با نخ میباشد. در روش تزریق چربی، به کار گیری از چربی طبیعی تن خویش مشمول برداشت مقادیر اندکی از چربی از نواحی دارنده اندوخته چربی،‌ تفحص آن و تزریق چربی دوباره آن در مقادیر ظریف به نواحی مقصود از پیش تعیین‌گردیده‌است. این مراحل لینک چربی میکرو (که به جابجایی چربی اتولوگ نیز دارای اسم و رسم است) یک طرز خوب برای مالامال شدن شکل لاغر می‌باشد. با تزریق ژل، پزشکان از این‌شیوه برای بازگرداندن وسعت از دست رفته، پررنگ کردن و تغییر‌و تحول ساختار دوباره بخش‌هایی از شکل برای داشتن ظاهری جوانتر استعمال می‌نمایند. پرکننده ها یا این که فیلرها، مواد زیست سازش می باشند که منجر افزایش وسعت شکل و مالامال کردن آن می شوند. لیفت شکل با نخ نیز مؤثرترین طرز برای کشیدن پوست شکل و بهبود الاستیسیته پوست می باشد. لیفت کردن شکل سبب ساز ساخت کلاژن می‌گردد. الیاف کلاژن پوست جزء اصلی بافت همبند در پوست هستند که در مراقبت الاستیسیته و استحکام پوست نقش دارند. به مطرح شدن دیگر لیفت شکل با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و توسعه کننده میباشد. متقاضیانی که برای تحریک کلاژن سازی لیفت با نخ جاری ساختن می دهند کم کم متوجه بهبود وسعت و سفتی پوست خویش خواهند شد.

شما می توانید جهت جاری ساختن کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی ، تقویت و کاشت گیسو ، ابرو، ریش و سبیل، لیزر موهای زائد ، تشخیص و معالجه ایرادات و بیماری های پوست و مو سر ، تزریق ژل ، تزریق چربی و بوتاکس و ... که ایفا آن‌ها در مرکزها تخصصی پوست موی مجاز می‌باشد؛ به کلینیک پزشک معالج رامین مدرسی در اصفهان مراجعه‌نمایید. لطفا جهت هماهنگی و استخراج داده ها بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس نتایج فرمایید.

علل لاغری شکل
با بالا رفتن سن خیر صرفا پوست شکل در گیر چین و چروک می گردد بلکه وسعت شکل نیز کاهش پیدا کرده و حالت شاداب پوست شکل به خیال و خاطر کاهش چربی‌های تحت پوستی از در بین می‌رود. کلاژن جانور در پوست موجب انسجام و سفتی پوست و الاستین سبب ساز ساخت خواص ارتجاعی پوست میگردد و با کاهش ساخت و ساز این دو ماده، پوست شرایط وارفته و افتاده پیدا می‌نماید. عواملی که میتوانند در لاغر شدن شکل و وارفته و چروکیده شدن پوست شکل تأثیر داشته باشند عبارتند از:

ژنتیک
فرایند طبیعی پیر شدن
آفتاب‌ سوختگی
عامل ها تشدیدکننده محیطی
سیگار کشیدن
عدم تعادل هورمونی
بیماری
مصرف برخی داروهای خاص
کاهش وزن بسیار زیاد یا این که نوسان وزن زیاد

تزریق چربی
تزریق چربی به طور در همگی کلینیک‌های زیبایی بوسیله پزشک معالج جاری ساختن می‌شود و روند ایفا آن در موقعیت کلی دربرگیرنده سه مرحله حساس و اصلی میباشد:

کسب چربی از نواحی گوناگون تن
شروع فعالیت با تصمیم‌گیری در زمینه‌ی حوزه‌‌ای که قرار است چربی‌ها از آنجا کسب شوند انجام میشود. معمولاً از نواحی تن که چربی‌های مازاد در آنجا جمع شده استفاده می‌نمایند؛ به همین عامل یکی از رایج‌ترین مورد‌ها بیرون کردن چربی از شکم و تزریق آن به طور میباشد. افزون بر آن می‌توان از چربی نصیب‌های دیگر تن مثل ران‌ و باسن نیز بهره مند شد. به این شکل که حوزه‌ متبوع تن بیحس گردیده و آنگاه بوسیله مکنده مخصوصی وسعت مایحتاج چربی استحصال میشود.

مهیا‌ سازی چربی استحصال گردیده
پس از دستیابی، وسعت موردنیاز چربی دفعه به مهیا ‌سازی آن برای تزریق می رسد. درین مرحله چربی‌ها را در ظرف ‌های مخصوصی ریخته و باطن سانتریفیوژ قرار میدهند تا عملیات خالص ‌سازی ایفا گیرد و مواد اضافه مانند خون، سلول ‌های چربی معیوب و بقیه مایعات از چربی غیروابسته می‌شوند.

تزریق چربی به حوزه‌ متبوع
سومین و واپسین مرحله از فعالیت تزریق چربی به این شکل میباشد که چربی‌های خالص‌ سازی گردیده داخل سرنگ‌ های مخصوصی ریخته می‌شود. آن‌گاه پزشک معالج با توکل بر مهارت و تجارب خویش آنان‌را در شکل که از قبل بیحس و استریل گردیده تزریق می‌نماید.

تزریق ژل به طور
آغاز دکتر معالج با تزریق داروهای بی‌شم کننده موضعی، نواحی متبوع را بی شم می‌نماید تا شما در زمان تزریق هیچ دردی را متحمل نشوید. گاهی ممکن میباشد این داروها با ژل مخلوط و به سیرتکامل تزریق شوند. آنگاه پزشک معالج به آرامی شروع به تزریق ژل در نواحی آرم‌دار با وسعت مطلوب می‌کند.



لیفت شکل با نخ
دکتر معالج آغاز یک بیحسی موضعی خفیف در دفتر کار اعمال می‌نماید و بعد از آن نخ‌ لیفت را توسط یک سوزن خیلی ریز در پایین پوست جایگذاری می‌نماید. وقتی که نخ لیفت در مکان خویش قرار داده شد، دکتر معالج به آرامی بافت پوست را با دست فشار میدهد تا صورت متبوع در آن ساخت شود و سود مناسب از شغل لیفت شکل به دست آید. بهره این کار، پوستی سفت و جوان می باشد که سوای نیاز به بریدگی و بخیه در پوست نتایج گردیده‌است و نیازی هم به استراحت بعداز کار ندارد.

آیا برای تمدید ضد آفتاب باید صورت را بشوییم؟

۶ بازديد

پوست شکل به جهت نازکی و حساسیتی که دارااست بیشتر آیتم جراحت قرار گرفته و دست اندرکاران مختلفی موجب بروز بیماری‌های پوستی میشوند. یک کدام از این عامل ها مخرب پوست، تابش مستقیم نوروفروغ خورشید روی پوست می باشد. فروغ و روشنایی خورشید دارنده اشعه‌ ی فرابنفش بوده که‌این اشعه‌ها در هنگام برخورد مستقیم با پوست منجر ساخت جوش و آکنه ، کک و مک ، چین و چروک ، پیری پوست و … می گردد. در همگی فصول سال فروغ و روشنایی خوشید میتواند آسیب‌های دورازشوخی به پوست رسانده دکتر نوبت و باعث بیماری‌های پوستی شود؛ البته این زخم‌ها در فصل‌تابستان چند موازی گردیده و اشخاص می بایست در‌این فصل بیشتر مراقب پوست خویش باشند. از جمله تولید ها مراقبتی پوست، کرم ضد آفتاب میباشد که بایستی همگی‌ی اشخاص در تمامی روزهای سال از آن استفاده نمایند. ضدآفتاب نوعی کرم و متاع حفظ از پوست است که برای دوری از اشعه‌های مضر خورشید کاربرد دارااست.

شما میتوانید جهت اجرا همگی اقدامات جوانسازی و زیبایی ، تقویت و کاشت موی، ابرو، ریش و سبیل، لیزر موهای زائد ، تشخیص و معالجه ایرادات و بیماری های پوست و موی ، تزریق ژل ، چربی و بوتاکس و ... که اجرا آن‌ها در مراکز تخصصی پوست موی مجاز میباشد؛ به کلینیک پزشک معالج رامین مدرسی در اصفهان رجوع‌نمایید. لطفا جهت هماهنگی و حصول داده ها بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس نتیجه ها نمائید.

ترکیبات کرم ضد آفتاب
کرم های ضد آفتاب از حیث مواد تولیدکننده و سعی به دو تیم تقسیم می شوند: ترکیبات فیزیکی و شیمیایی
ترکیبات فیزیکی (معدنی) ضد آفتاب شامل مواد معدنی دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی است.
ترکیبات شیمیایی ضد آفتاب که مشتمل بر مانند اکسی بنزون، آووبنزون، اکتوکریلن و هموسالات میباشد.

فواید کرم ضد آفتاب
1. حفظ از اشعه ماوراءبنفش مضر
کرم‌های ضد آفتاب به سیرتکامل‌ای تشکیل شده‌اند که بازدارنده از ورود اشعه‌های مضر به تن می شوند و از ایجاد کرد اختلالات پوستی هجران می‌نمایند.

2. غربت از پیری زودرس
کرم‌های ضد آفتاب پوست را در مقابل چروک و خطوط نامتقارن و متقارن و همینطور پیری زودرس نگهداری می‌نماید. مطالعات آرم داده میباشد اشخاص پایین 55 سال که از کرم ضد آفتاب استعمال می‌نمایند، علائم پیری و چروک در پوست آنان 24 درصد کمتر از افرادی است که از کرم‌های ضد آفتاب استفاده نمی کنند.

3. کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست
در حالی که اکثر اشخاص به کارگیری از کرم‌های ضد آفتاب را عمدتاً برای زیبایی و فواید بهداشتی استعمال می‌نمایند و آن را یک مزیت میدانند؛ اما سفارش می شود که از کرم‌های ضد آفتاب جمعاَ ارتفاع روز و ماه به کار گیری نمائید تا پوست شما از خطر ابتلا به گونه های سرطان پوست به ویژه ملانوم در مدد باشد.

4. غربت از آفتاب‌سوختگی
آفتاب‌سوختگی، پوست شما را ضعیف می‌نماید و سبب کبود شدن آن نیز می‌شود. همینطور این عارضه پوست شما‌را در معرض بیماری‌های پوستی، تورم، قرمزی و نیز خارش پوست را زیاد می‌نماید.

گونه های کرم ضد آفتاب
بسیاری از ما ضد آفتاب را تحت عنوان کرم محافظتی برای پوست می‌دانیم و از اینکه چه انواعی داراست، بی اگاهی هستیم. کرم های ضدآفتاب به سه نوع فیزیکی (معدنی)، شیمیایی تقسیم میشوند:

ضد آفتاب فیزیکی: ضدآفتاب هایی که از فیلترهای فیزیکی تحت عنوان وسیع ترین ماده فعال در آنها استفاده می‌شود، ضدآفتاب های فیزیکی نامیده میگردند و گاهی به آن ها کرم های ضد آفتاب فیزیکی یا این که معدنی هم می‌گویند. کرم های ضد آفتاب فیزیکی با جذب، رفلکس و پراکندگی اشعه UV از سطح پوست عمل می نمایند. مواد مو جود در این کرم های ضد آفتاب، سپر محافظتی روی پوست ایجاد می نمایند. وقتی که اشعه ماوراء بنفش به پوست برخورد می نماید، از این سپر رد نمی‌شود که در واقع کرم ضد آفتاب بازدارنده از نفوذ آن به پوست می‌شود. هر تعدادی مجموع اشعه ها متفرق نمی شوند؛ ولی اکثری از آنان زیر تأثیر قرار می گیرند. دو غربال فیزیکی در تهیه و تنظیم ضد آفتاب های فیزیکی استعمال می گردند که هر دو از مواد معدنی درست شده اند: اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم.
ضدآفتاب شیمیایی: ضدآفتاب هایی که از فیلترهای شیمیایی تحت عنوان بزرگترین ماده فعال آن ها به کار گیری می گردد، ضدآفتاب های شیمیایی نامیده می‌شوند و گاهی به آن ها کرم ضد آفتاب ارگانیک هم میگویند.
کرم های ضد آفتاب شیمیایی با جذب انرژی اشعه ماوراء بنفش و تبدیل آن به گرمای متفرق در پوست فعالیت می نمایند. بعضی از معمول ترین فیلترهای شیمیایی عبارتند از: آووبنزون، اکتینوکسات، اکتوکریلن و اکسی بنزون.
نحوه به کارگیری از ‌ضد آفتاب
20 تا 30 دقیقه پیش از قرار به دست آوردن در معرض آفتاب، از ضد آفتاب به کارگیری فرمائید.
حتماً هر 2 تا 3 ساعت، کرم را از پوست خویش منزه کرده و مجدد آن را تجدید نمایید؛ چراکه این ترکیبات شیمیایی در‌صورتی‌که زمان بر فرصت روی پوست بمانند، مواد سمی تشکیل داد کرده و منجر جراحت به پوست و چین و چروک میگردند.
در صورتی‌که از کرم یا این که ترکیب دیگری به کارگیری میکنید، دست‌کم 20 تا 30 دقیقه بعد از ضد آفتاب استعمال فرمائید تا فرنگی ترین لایه ضدآفتاب باشد.
تمدید ضد آفتاب رنگی
برای حفظ از پوست در زمان روز، بایستی هر دو ساعت ضد آفتاب خویش را تمدید فرمائید.

مزایای تزریق ژل به سینه

۶ بازديد

یکی از نصیب‌های مهم بدن که می تواند زیبایی اندام را در بانوان دو چندان کند، برجستگی سینه می باشد. بعضی از بانوان از اندازه و فرم سینه های خود ناراضی هستند و درپی راهکاری جهت افزایش حجم آنان هستند. امروزه طرز‌های غیرجراحی برای بلندمرتبه کردن سینه، در میان خانم‌ها رواج اکثری داشته و ادله آن این است که اکثر زمان ها افراد به‌دنبال روش‌های زیبایی نادر تهاجمی‌ تر با مجال نقاهت کوتاهتر میباشند. تزریق چربی و ژل از روش های مذکور می باشند که هر مورد از این تکنیک ها، مزایا و معایب خاص خودشان را دارا هستند. افراد با مشورت کردن پزشک و با در نظر داشتن کلیه نکات از قبیل هزینه، عوارض بعد از درمان و ماندگاری اثرات درمان، یک نحوه را انتخاب می کنند.

جراحی سرپایی تزریق فیلر به سینه در اصفهان، به دکتر نوبت عنوان مثال اقدامات رایجی هست که در کلینیک پزشک معالج رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج به یادماندنی، معدود عارضه و رضایت بخش اجرا می‌شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و حصول اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل نمایید.

مزایای تزریق ژل به سینه
نیاز به جراحی و بیهوشی نیست.
تزریق به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی اعمال می شود.
درین شیوه جسم خارجی مثل پروتز سینه قرار داده نمیشود. ژل از فرآورده هیالورونیک اسید هست که با بدن سازگاری داراست.
مجال نقاهت بسیار کوتاه هست.
جراحت و زخم بعد از شغل دیده نمی‌شود.
تزریق ژل به سینه
ژل با به کارگیری از یک سوزن 5/1میلی‌متری به بخش ها موردنظر سینه تزریق می‌شود. این کار فقط 15 دقیقه طول می‌کشد و در زمان درمان، هیچ دردی احساس نمی‌شود؛ زیرا قبل از درمان از بی‌حسی موضعی به کارگیری میشود.

مشاوره و معاینه بوسیله کارشناس مربوطه اعمال گردد.
مناطقی که نیازمند ارتقا حجم می‌باشد مشخص می شوند.
بی‌حسی موضعی ایفا می‌شود.
ژل پرکننده به نواحی معین‌شده تزریق میگردد.
تغییرات موردنیاز را می‌توان در همان گرد‌همایی اجرا کرد.

پیشنهاد های قبل از تزریق ژل به سینه
قبل از اقدام به استعمال از این طرز درمانی به نکات زیر توجه خواهد شد:

مایحتاج است که افراد متقاضی، یک کلینیک درمانی معتبر تعیین کنند. مهارت در تزریق ژل و به کار گیری از مواد استاندارد و مرغوب، ضمن اینکه برای مراقبت سلامتی فرد اصلی است در کیفیت منفعت نهایی نیز تأثیرگذار می باشد.
موردنیاز است که اطلاعات دقیقی از سوابق پزشکی و داروهای مصرفی خود در مشت دکتر معالج قرار دهید.
مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات مدتی قبل از درمان متوقف شود.
به منظوری پیشگیری از بروز خونریزی، 10 روز الی 2 هفته قبل از درمان، مصرف آسپیرین و داروهای ضد التهابی از قبیل ژلوفن، ایبوبروفن، ادویل و ویتامین E متوقف خواهد شد.
توصیه های بعد از تزریق ژل به سینه
اعتنا به نکات زیر بعد از تزریق ژل به ضروری هست:

بعداز تزریق ژل به زمان 1 هفته از فعالیت های بدنی هجران گردد.
بعد از تزریق ژل به فرصت 2 هفته از سونا، جکوزی، حمام داغ و سولاریوم جلوگیری شود.
به توصیه های دکتر در زمینه‌ی با ایفا ماساژ در بخشها تزریق توجه خواهد شد. اجرا ماساژ سبب ساز خودداری از تجمع خونمردگی و تشکیل ندول می شود.
معمولاً برای اینکه ژل به نیکی در سینه ها ساکن شود، دکتر به شما توصیه می کند که از گن فشرده ساز یا سوتین ورزشی به کار گیری نمائید.
به سفارش های دکتر معالج در مورد با زمان شستشو و سایر توصیه های مراقبتی به اعتنا اعتنا شود.
ماندگاری نتایج تزریق ژل به سینه
ماندگاری اسید هیالورونیک در سینه معمولاً 18 ماه و گاهی بیشتراز 2 سال هست. ژل به مرور جذب بدن میگردد و آنگاه دفع می گردد. براین اساس اثرات آن از بین می رود و برای نگهداری اندازه و فرم مطلوب سینه ها، نیاز به تزریق مجدد می باشد.

عوارض تزریق ژل به سینه
روی هم رفته تزریق ژل با وجود اینکه روشی ساده و کوتاه است؛ اما دارای عوارض خاصی هست که در اینجا به برخی از این موارد اشاره گردیده است:

ممکن است برخی از ژل های تزریق که گزینه استفاده قرار می گیرد در بعضی افراد موجب حساسیت پوستی و آلرژی کنند، به این ترتیب بهتر می باشد قبل از تزریق آنان بر روی پوست شما تست شود.
ممکن هست بعد از تزریق ژل در محل تزریق عفونت‌های جزئی یا شدید ایجاد خواهد شد. اگر عفونت های محل تزریق شدید باشد در محل تزریق برش داده می‌گردد تا ژل تزریقی از بدن خارج گردد که خارج کردن ژل نیاز به جراحی دارااست.
ممکن می‌باشد دکتر معالج از ژل هایی نامرغوب و فاقد محلول مناسب استعمال کنند که این نوع ژل به مرور در زیر پوست تجمع پیدا کرده و به صورت توده درمی آید که در این‌وضعیت‌ بایستی ژل را تزریق کرد.
در صورتی‌که که ژل با بدن شما سازگار نباشد، قابلیت جوش زدن و قرمزی پوست در نواحی تزریق وجود دارااست.
در حالتی که که تزریق به صدق اجرا نشود قابلیت داراست لایه های زیرین پوست در گیر جراحت دیدگی خواهد شد.
کبودی و تورم بعد از تزریق ژل به سینه به دور از انتظار نیست.

عوارض کرم دور چشم

۷ بازديد

نکات به کار گیری کرم دور دیده
در هنگام زدن کرم به دور دیده برای سود گیری بهتر به‌این مورد ها دقت داشته باشید:

هیچوقت کرم های بدور دیده را آنقدر در حدود دیده هایتان نزنید که مژه هایتان نیز کرمی شوند و یا این که کرم وارد دیده شود.
در طول زدن کرم به دور دیده ابدا آن را در حوالی دیده مالش ندهید و صرفا با نوک انگشت خرد برای جذب کرم ضربه های آرامی به آن وارد نمایید.
در صورتی می خواهید بعد از زدن کرم به دکتر نوبت دور دیده از کانسیلر یا این که هرگونه کالا مراقبتی به کار گیری فرمایید، بهتر می باشد 90 ثانیه شکیبایی نمایید تا این کرم جذب پوست شود.
هیچوقت کرم های به دور دیده را بیشتراز اندازه مصرف نکنید؛ به دلیل آن که پوست بدور دیده تحمل چربی زیاد را ندارد و استعمال بیش تر از اندازه آن قادر است سبب تشکیل داد پف دور دیده یا این که سوزش دیده ها در روز آنگاه‌ خواهد شد.
هنگام خرید کرم به دور دیده به ضد آلرژی بودن آن توجه داشته باشید و این آیتم را جز معیارهای اساسی‌تان در تعیین کرم به دور دیده قرار دهید تا در طول به کار گیری از آن در گیر سوزش دیده نشوید.
میزان تأثیرگذاری کرمهای دور دیده
برای شایسته ترین فایده از این محصول ها به صورت مداوم و وقتگیر روزگار استعمال فرمائید. معمولاً سه عدد چهار ماه ارتفاع می کشد تا اثرات هر مراقبتی از پوست را مشاهده کنید.

محافظت از پوست به دور دیده
مرطوب نگه داشتن بدور دیده:
پوست نیاز بسیاری به رطوبت دارااست و زمانی که رطوبت خویش را از دست دهد استارت به چروکیدن و تشکیل داد خطوط ناپسند می‌نماید. از‌آن‌جا‌که پوست دور دیده غدد چربی کمتری دارااست، نسبت به حیف کردن آب مستعدتر هست. چربی سطح پوست محافظ طبیعی در قبال از دست رفتن آب تن است. برای محافظت رطوبت پوست می‌اقتدار از اشکال کرم‌های مرطوب‌ کننده استفاده نمود.

تأمین مواد معدنی مطلوب پوست:
پوست نیاز به گونه های مواد معدنی داراست. این مواد از تشکیل داد تیرگی ذیل دیده، پف آلود شدن دیده و ساخت‌و‌ساز چین و چروک غربت می‌نمایند. برای مثال مواد معدنی لازم می‌قدرت به ویتامین آ، گونه های پپتیدها، ویتامین ث، ویتامین ای و ویتامین ب 3 اشاره نمود.

با پوست خویش مهربان باشید:
همانگونه که اشاره شد پوست بدور دیده‌ها نازک‌ترین و دقیق‌ترین قسمت پوست کلاً تن میباشند بنابراین لازم می باشد تا برای مالش پوست این نواحی با وقار و احتیاط واکنش کرد. در هنگام به کار گیری از اشکال کرم‌ها یا این که مواد آرایشی بر روی پوست این حوزه‌ خوب میباشد تا این کار به آرامی انجام گیرد تا نیروی مازاد موجب آسیب آن در وقت گیر زمان نشود. در هنگام پاک کردن مواد آرایشی عالی میباشد استارت تمیز کننده‌ی موردنظر را بر روی یکدست‌ از کالا پنبه ریخته و آن را به آرامی بر روی محل موردنظر کشید. سفارش میشود عوض اینکه با نیروی زیاد و تعداد کمتر پارچه بر روی پوست مواد آرایشی تمیز شوند، تعداد حرکات پارچه بر روی پوست بیشتر و نیروی هر کشش کمتر خواهد شد.

ماساژ برای رفع ایرادات پوست دور دیده:
در حالتی‌که که پف تحت دیده تکرار می‌گردد و زمانی که شخص خسته می باشد بیشتر از دیگر موقعیت مشاهده می شود توصیه میشود تا به آرامی پوست زیر دیده ماساژ داده شوند. این فعالیت با ارتقا جریان خون در تحت دیده باعث به رفع پف زیر دیده میشود.

مدل معاش مطلوب:
خواب مطلوب، ورزش کردن، تغذیه‌ی مطلوب و بررسی کردن منظم حالت تن به عنوان مثال فشار خون به وسیله دکتر به عنوان مثال راهکارهایی هستند که می توانند به داشتن پوستی شاداب باعث شوند.

هجران از دخانیات:
دخانیات، مثلا سیگار ردپای خویش را در بخش اعظمی از ایرادات ایجادشده در تن به جا میگذارند. دود دخانیات به کم آب کردن پوست سبب به جراحت پذیرتر شدن آن میگردد. همینطور با نقص‌ در سیستم گردش خون، سبب به تسریع پیری سلول‌ها میشوند؛ بدین ترتیب یکی شایسته ترین پیشنهاد‌ها برای جوان ماندن پوست، غربت از دخانیات میباشد.
در غایت باید توجه داشت که اگرچه موردها ذکرشده می‌توانند به حفظ از پوست دور دیده باعث شوند و پیری سلول‌ها را به تأخیر بیندازند؛ ولی نمی‌توانند فرایند پیری را کاملا متوقف نمایند. این شیوه‌ها با نگهداری از پوست، باعث به کاهش نیاز به طرز‌های مختلف جوانسازی پوست در سنین فراتر خواهند شد.



عوارض کرم به دور دیده
ساخت‌و‌ساز آلرژی و سوزش پوستی
معمولاً ترکیبات ضد چین و‌ چروک در کرم‌های به دور دیده وجود داراست. اسیدهایی بسیار ملایم که ممکن است سبب به ایجاد کرد حس سوزش در پوست شما گردد. البته ممکن میباشد این سوزش بخشی از فرایند تأثیر کرم نیز باشد؛ ولی در صورتی‌که کرم دور دیده شما دربردارنده اسیدهای ملایم وجود ندارد و در عین حالا پوستتان در گیر سوزش شد‌ه‌است، مسلماً استعمال از کرم را متوقف نمائید.

آلرژی به ویتامین K موجود در کرم دور دیده
بسیاری از کرم‌های به دور دیده دربردارنده ویتامین K می‌باشند. این ماده به منظور رفع تیرگی و ترمیم رگ‌های خونی در‌این کرم به کار گیری می‌شود. تعداد پاره ای از اشخاص به‌این ویتامین حساسیت دارا‌هستند، ولی این آلرژی بیشتر در موردها خوراکی یا این که تزریقی گزارش گردیده و راجع‌به به کار گیری‌ی موضعی بسیار معدود می باشد. در هر شکل، در شرایطی‌که بدین ویتامین آلرژی دارید، از خرید کرم به دور دیده دربردارنده ویتامین K خودداری کنید.

وجود ماده هیدروکینون در کرم به دور دیده
یک ماده‌ی پر‌نور‌کننده که در بخش اعظمی از محصولات نگهداری از پوست وجود داراست. لکه‌های پیری و آکنه پوستی را کاهش می دهد و در رفع تیرگی دور دیده مؤثر است. در صورتیکه کرم دور دیده شما دربردارنده هیدروکینون میباشد، بعداز استفاده، پوست خویش را در معرض نوروروشنایی آفتاب قرار ندهید و عالی میباشد فقط شب‌ها از این محصول به کار گیری نمایید.

آلرژی به رتینول
رتینول یکی‌از ترکیبات دوستداشتنی کرم بدور دیده و یکی از مشتقات ویتامین A میباشد. این ماده ممکن است در برخی از اشخاص منجر به تحریکات پوستی شود. در این حالت‌‌، از کرم دور دیده خویش، یک شب میان استعمال کنید.

علت لکه های روی دست

۷ بازديد

لک های قهوه ای پوست یا هایپرپیگمانتاسیون‌ها زمانی ایجاد کرد می گردند که بعضا از نواحی پوست، ملانین بیشتری نسبت به حالت معمول ساخت‌و‌ساز می‌کنند. لک های قهوه ای پوست بسته به رنگ پوست فرد از قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای تیره متغیر است، به‌هیچ‌عنوان دردناک نیستند و می‌توانند اندازه‌های متفاوتی داشته ‌باشند. این لک‌ها معمولاً در پشت دست‌ها، صورت و شانه‌ها که بیشتر در معرض تابش نور خورشید می‌باشند نمایان می‌شوند. این لکه‌ها به خودی خود خطرآفرین نیستند؛ ولی ممکن است از حیث ظاهری و زیبایی برای برخی افراد ناخوشایند باشند. حتی ممکن است اندازه‌شان به سرعت در اکنون ارتقاء باشد. بهترین روش برای پیشگیری و معلوم شدن علت این لکه‌ها، مراجعه به پزشک دارای تخصص پوست هست.

آنچه در این نوشته ی 

دکتر نوبت

علمی می خوانید:
علت لکه های روی دست
کارداران خطر لکه های پوستی روی دست
لکه های قهوه ای روی پوست دست آرم چیست؟
انواع لکه های پوستی روی دست
تشخیص لکه های روی دست
عوارض لکه های قهوه ای روی دست
به چه شکل لکه های قهوه ای روی دست را از در بین ببریم؟
علت لکه های روی دست
لکه های پیری در فایده تولید بیش از حد ملانین در بدن به وجود می آیند. ملانین، رنگدانه ای می‌باشد که به پوست رنگ می‌دهد. هنگامی که پوست در معرض نوروفروغ خورشید قرار می گیرد، بدن جهت محافظت از پوست در ازای اشعه های فرا بنفش خورشید ملانین بیشتری ایجاد می کند. هر چه ملانین تولیدی بیشتر باشد، رنگ پوست تیره تر می‌گردد. لکه های پیری وقتی پدیدار می‌شوند که ملانین های اضافی در پوست در کنار هم تجمع کنند.

دست اندرکاران خطر لکه های پوستی روی دست
مردم در هر سن، کالا و نژادی که باشند، پوست آن ها مستعد ساخت و رشد لکه‌های قهوه‌ای می باشد.با این اکنون لکه‌های قهوه‎ای در عده ای که برخی از دست اندرکاران خطر خاص را دارند، شایع‌تر است. این دست اندرکاران عبارتند از:

داشتن سن بیشتراز 40 سال
داشتن پوست روشن
به صورت مکرر در معرض نور خورشید قرار دریافت کردن
به کارگیری‌ی مکرر از خزینه آفتاب یا برنزه کردن پوست
علائم لکه های پوستی روی دست
رنگ آن ها طیف وسیعی از قهوه‌ای روشن تا سیاه داراست.
بافتی شبیه به بافت دیگر بخش ها پوست دارا‌هستند.
سوای درد میباشند.
معمولاً در مناطقی از پوست که در معرض نوروروشنایی خورشید است، به وجود میایند.
لکه های قهوه ای روی پوست دست نشانه چیست؟
لکه‌های قهوه‌ای رنگ روی پوست و آرم‌های آن هنگامی ایجاد کرد می شود که تغییرات هورمونی در بدن تشکیل داد شده باشد و یا اینکه در معرض شدید فروغ و روشنایی خورشید قرار گرفته باشیم و یا حتی قادر است نماد دهنده تغییرات ژنتیکی و مادرزادی باشد. ارتقاء سن نیز یکی از نماد های ساخت لکه های قهوه ای رنگ در پوست می‌باشد.


گونه های لکه های پوستی روی دست
لکه های پوستی روی دست ناشی از آفتاب
رنگ پوست نا متوازن یک کدام از مشکلاتی هست که بسیاری از زنان از آن شکایت دارا‌هستند. رنگ پوست نامتوازن و برنزه شده بر روی دست‌ها و بازوها، معمولاً به واسطه قرار گرفتن بیش تر از حد در عوض فروغ خورشید و اشعه‌های فرابنفش شکل می‌دهد. این ایرادات معمولاً به یک باره تولید نمی شوند و نتیجه ها سال‌ها قرار دریافت کردن در معرض فروغ و روشنایی خورشید می باشند و بنابرین درمان این آثار نیازمند صرف زمان خواهد بود.

لکه‌های سفید روی دست
پیسی یا ویتیلیگو یکی بیماری‌های مزمنی می باشد که در آن لکه های سفید روی پوست ساخت‌و‌ساز میشوند. این لکه‌ها به واسطه کمبود ملانین که رنگدانه اساسی پوست به حساب می‌آید ایجاد میشوند. پیسی می تواند بر روی هر قسمتی از پوست ایجاد خواهد شد، با این در حال حاضر معمولاً بر روی صورت، گردن، دست‌ها و نقاط چین خوردگی پوست ایجاد می‌گردد.

بیشتر بدانید : دانه های قرمز روی پوست یار با خارش نشان چیست؟

لکه های قهوه ای روی بازو
یک کدام از از سایر از رایج‌ترین لکه های پوستی روی دست ، لکه‌های قهوه ای روی بازو است. در‌صورتی‌که افراد به صورت همیشگی به اصلاح یا استفاده از موم‌ها برای برداشتن موهای روی پوست خود بپردازند، ممکن می باشد با نقطه‌های قرمز- قهوه ای رنگی بر روی دستان خود مواجه شوند، این آیتم خصوصاً در نصیب‌های فوقانی بازو شکل می‌دهد. همچنین این مشکل قادر است در فایده عدم درمان جوش آرنج به وجود آید. در واقع جای جوش آرنج باشد که به این شکل ظاهر می گردد.

تشخیص لکه های روی دست
پزشکان با معاینه‌ی چشمی می‌توانند لکه های پیری را شناسایی کنند. آن ها ممکن است از درماتوسکوپ نیز به کار گیری کنند. این وسیله، نوعی ابزار بزرگ‌نمایی دستی بوده که متخصصان برای معاینه‌ی پوست از آن استفاده می‌کنند. در برخی از موردها، ممکن می‌باشد تمایز دربین لکه های پیری و ملانوما (نوعی سرطان پوست که در سلول‌های حاوی رنگدانه ساخت می‌شود) مشقت بار باشد. در‌حالتی که دکتر معالج دراین مورد مطمئن نباشد، ممکن می باشد بیوپسی پوستی جاری ساختن دهد که شامل به دست آوردن نمونه‌ی کوچکی از پوست مصدوم و ارسال آن به آزمایشگاه می‌باشد.

عوارض لکه های قهوه ای روی دست
این لکه ها خوش خیم یا غیرسرطانی و معمولاً بی ضرر و فارغ از درد هستند و فقط از نظر زیبایی خلل زا می باشند.

چه طور لکه های قهوه ای روی دست را از در بین ببریم؟
1. استفاده از لایه‌بردارهای شیمیایی

افراد می‌توانند با امداد کارشناس یا تکنسین‌های پوست از لایه‌بردارهای شیمیایی برای رفع لکه های پوستی روی دست خود استفاده کنند. در صورتیکه تا کنون از لایه بردار‌های شیمیایی استعمال نکرده اید، این لایه برداری‌ها با قرار دادن یک ماده شیمیایی بر روی پوست استارت میگردند، ماده ای که به صورت در اختیار گرفتن شده موجب تخریب قسمتی یا نصیب بزرگی از لایه روپوست (اپیدرم) میگردد. با این لایه برداری ، لایه دوم یا بین پوست آسیبی نمی‌بیند و در نتیجه این مراحل، ضایعات سطحی برداشته یا حذف می گردند. این کار سبب می شود، پوست و بافت‌های برداشته شده بازسازی شوند. لایه برداری‌ها از روش‌های شناخته شده برای درمان لک و ( ملاسما ) هستند. به طور معمول، لایه برداری‌های شیمیایی همت مناسبی دارند؛ زیرا با ساخت‌و‌ساز سوختگی‌های شیمیایی هدایت شده، موجب حذف ملانین‌های (نوعی رنگ دانه) اضافی و در نتیجه از میان رفتن لکه های قهوه ای روی پوست میگردند.

2. درمان لکه های قهوه ای روی دست با لیزر

در‌حالتی که لایه برداری‌های شیمیایی برای فرد مناسب نباشند یا فرد به دنبال درمان‌های دیگری باشد، استعمال از لیزر برای وی پیشنهاد می شود. از آنجایی که برخی بیماری‌های سازنده هایپرپیگمنتیشن (تغییر‌و تحول رنگ شدید) در حوالی سطح پوست قرار دارا هستند و بعضی دیگر در لایه‌های عمیق تر پوست جای دارا‌هستند، انتخاب شیوه لیزردرمانی مناسب با تمرکز به خلل فرد اهمیت زیادی دارد. این مسئله به درمان بدون نقص و مناسب اثر ها پوستی یاری زیادی می‌کند.

مزایای لیزر موهای زائد گوش و بینی

۸ بازديد

موهای زائد، برای اکثری از افراد احساس ناخوشایندی ساخت‌و‌ساز می‌کنند و وجود آنان در جای‌جای از بدن اذیت‌کننده می‌باشد‌. گاهی موهای زائد، در بینی و گوش می رویند و تصویر نامناسبی را ساخت و ساز می‌کنند.‌ یکی تأثیرگذارترین روشهای رفع موهای زائد گوش و بینی لیزر می باشد. دستگاه‌ های لیزر در یک‌سری نوع با عملکردهای متعدد از نظر طریق تأثیرگذاری، نوع اشعه مورد به کارگیری و مناطقی که می توانند زیر تأثیر قرار دهند معرفی و عرضه شده‌اند که کاملاً غیرتهاجمی هست. نحوه لیزر موهای زائد به این صورت می‌باشد که اشعه ی لیزر بر پوست تابانده می گردد و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از در بین بردن موها می شود. این دستگاه لیزر دارای یک پروب منحصربه‌فرد هست که به راحتی در بین مجرای بینی جنبش می‌کند و منجر از فی مابین رفتن موهای زائد در این ناحیه می‌گردد.

دکتر نوبت



آنچه در این نوشته ی علمی می خوانید:
آیا میشود موهای زائد گوش و بینی را هم لیزر کرد؟
مزایای لیزر موهای زائد گوش و بینی
روش لیزر موهای زائد گوش و بینی
حفظ های قبل از لیزر موهای بینی و گوش
حفظ های بعداز لیزر موهای زائد بینی و گوش
کاندید مناسب لیزر موهای زائد گوش و بینی
هزینه لیزر موهای گوش و بینی
عوارض لیزر موی های گوش و بینی
آیا می توان موهای زائد گوش و بینی را هم لیزر کرد؟
در‌حالتی که به‌دنبال حذف موهای زائد بینی و گوش به بازه زمان وقت گیر تر می باشید و از اصلاح مکرر آن خسته شده اید، لیزر موهای زائد یک روش مطمئن دیگر هست که در صورت مناسب بودن برای شما و برآورده کردن انتظارات شما می تواند به شما کمک کند.

مزایای لیزر موهای زائد گوش و بینی
باعث تروتمیز‌تر شدن ظاهر می شود.
نظافت و بهداشت بیشتری به یاروهمدم داراست.
به زیباتر شدن صورت شخص یاری می کند.
با به کار گیری از لیزر دیگر به سایر طرز ها برای از میان بردن موهای زائد نیازی نخواهد بود.
در‌این شیوه هیچ خطری مراجعه کننده را انذار نمی کند.
فارغ از هیچ برش یا جراحتی از فی مابین بردن موهای زائد جاری ساختن می شود.

روش لیزر موهای زائد گوش و بینی
دکتر یک ابزار دستی لیزر را بر روی پوست شما می‌گذارد. بسته به نوع دستگاه برش لیزری آیتم استعمال، ممکن هست یک وسیله خنک‌کننده در نوک آن تعبیه شده باشد و یا از یک ژل یخ برای سرد کردن و محافظت از پوست دفتر استفاده شود. پرتو لیزر که بر روی پوست ایفا می‌شود از پوست عبور می‌کند و به فولیکول‌ها یا همان کیسه‌های ریزی که رشد مو سر از آنجا شروع می‌خواهد شد، می‌رسد. گرمای شدیدی که این پرتو لیزر تولید می‌کند، فولیکول مو سر را از بین می‌توفیق و مانع از رشد مجدد آن تار مو در آینده می‌گردد.

محافظت های قبل از لیزر موهای بینی و گوش
بهتر است قبل از اینکه برای لیزر موهای بینی و گوش اقدام نمایید، حفظ‌های زیر را انجام دهید:

تا چندی پیش از لیزر موهای زائد حوزه‌ بینی و گوش، از قرار به دست آوردن در معرض روشنایی مستقیم خورشید خودداری کنید؛ زیرا اشعه فرابنفش ممکن می‌باشد باعث تحریک ایجاد ملانین در بدن خواهد شد. در‌این حالت با قرار به دست آوردن در مقابل اشعه دستگاه لیزر مقدار ملانین بیشتری در بدن تولید خواهد شد.
حدود 24 الی 48 ساعت قبل از لیزر موی بینی و گوش، حوزه‌ مورد نظر را شیو کنید و از بند پرت کردن یا اپیلاسیون خودداری کنید.
نگهداری های بعد از لیزر موهای زائد بینی و گوش
در شرایطی‌که که نگهداری‌های پس از لیزر موهای زائد بینی و گوش را انجام دهید، بهره بهتری دریافت خواهید کرد. این حفظ‌ها شامل مفاد ذیل می باشند:

تا یک سری روز بعد از لیزر موهای زائد، در معرض فروغ و روشنایی بدون واسطه خورشید قرار نگیرید؛ زیرا ممکن هست سطح پوست هنگام قرار به دست آوردن در مقابل اشعه دستگاه برش و حکاکی لیزری تحریک شده باشد و نور و روشنایی خورشید این تحریک را ارتقاء دهد.
بعداز لیزر موهای زائد بینی و گوش، به استخر نروید و از شنا کردن خودداری کنید.
در حالتی که که عوارضی مثل تورم قرمزی و التهاب را بعد از لیزر موهای زائد بینی و گوش مشاهده کردید، توصیه میکنیم از کرم‌های ترمیم کننده مثل زینک اکساید به کارگیری نمایید.
کاندید مناسب لیزر موهای زائد گوش و بینی
نسبتاًً کل افراد می توانند برای لیزر گیسو گوش و بینی اقدام کنند؛ ولی دستگاه برش لیزری بیشتر روی موهای تیره تأثیر بهتری دارد، بنابراین می اقتدار گفت افرادی که موهای تیره و پوست روشنی دارا‌هستند، بهترین گزینه برای جاری ساختن لیزر موهای زائد می باشند. به عبارتی دیگر هر چه ترازو رنگ تفاوت پوست و مو سر بیشتر باشد، لیزر کوشش بیشتری خواهد داشت و مؤثرتر قادر است موها را از در میان برنده شود.

هزینه لیزر موهای گوش و بینی
هیچ رقم دقیق یا ثابتی در‌این در میان نمی توان اعلام کرد؛ چراکه هزینه ها به کارداران مختلفی بستگی دارا‌هستند مثلا این دست اندرکاران می توان وضعیت مراجعه کننده، نوع دستگاه و نحوه انتخابی، تعداد جلسات و… را اظهار‌کرد.

اولین مطالب آزمایشی من

۵ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۶ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.