سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

عمل لیزیک برای معالجه انحراف چشم

۴ بازديد

فعالیت لیزیک برای معالجه انحراف دیده

انحراف دیده، یک کدام از بیماری‌های شایع چشمی به‌خصوص در کودک ها میباشد؛ در فیض این عارضه جهت نگاه دیده‌ها با هم مختلف بوده و در بنا شده در یک راستا قرار نمی‌گیرند. این بیماری با ضعف عضلاتی که جنبش دیده را در اختیار گرفتن می‌نمایند، راجع‌به میباشد، یک کدام از شیوه های معالجه انحراف دیده جراحی آن دکتر نوبت  با لیزر میباشد.


معالجه انحراف دیده با لیزیک

معالجه مطلوب برای انحراف دیده، بستگی به‌کارداران مختلفی داراست، به‌طورمثال اینکه انحراف دیده ناگهانی یا این که در طی مجال فیس داده، ترازو آن چقدر میباشد، سوابق خانوادگی وجود دارااست و آیا انحراف در یک دیده وجود داراست یا این که هر دو دیده.


درحال‌حاضر، معالجه انحراف دیده با کار لیزیک اجرا میشود البته این ما یحتاج به تحلیل‌های ظریف جهت پژوهش معیار اثربخشی معالجه داراست؛ چون شدت انحراف دیده بی‌شک بر فرآیند معالجه مفید خواهد بود. پیشنهاد میشود جهت معالجه انحراف دیده با شغل لیزر مسلماً به کلینیک مجهز و دکتر دارای تخصص دیده رجوع نمایید.


آیا با وجود انحراف دیده میتوان کار لیزیک جاری ساختن بخشید؟

انحراف دیده، بازدارنده برای به کارگیری از طریق‌های درمانی شبیه لیزیک وجود ندارد؛ مگر اینکه پزشک معالج عکس این مورد را پیش‌بینی نماید. درواقع این دکتر میباشد که کاندیدای مطلوب برای کار لیزیک را انتخاب و فرایند معالجه را پیش‌بینی می‌نماید.

اثر لیزیک بر انحراف دیده

در صورتی‌که مریض هم‌زمان به عیوب انکساری و انحراف دیده دچار باشد، می بایست آغاز جهت رفع عیوب انکساری مبادرت کرده و آن گاه برای جراحی رفع انحراف دیده فراهم گردد.


درصورتی که عکس این مسئله واقعه بیفتد، یعنی آغاز انحراف دیده جراحی گردد، ممکن میباشد بعد از جراحی رفع عیوب انکساری انحراف دیده دوباره عود نماید؛ بدین ترتیب بیماران بایستی بعد از ثبات و پایداری بصیرت بعد از شغل لیزیک، برای جراحی انحراف دیده مهیا شوند.
آیا می شود بعداز فعالیت لیزیک جراحی آب مروارید اجرا بخشید؟

دیده، مهمترین اندام حسی در تن آدم میباشد و بروز کوچکترین مشکلی در بصیرت، می تواند ادب و معاش شخص را مختل نماید. دست اندرکاران متعددی بر چگونگی بصیرت شما تأثیر می گذارد؛ بااین‌درحال حاضر، بدترشدن بصیرت با ارتقا سن شایع‌ترین ایراد بین اشخاص میباشد. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، حدود 80 درصد از کاهش بصیرت در سراسر عالم قابل پیشگیری یا این که معالجه میباشد و آب مروارید استدلال 51 درصد از نابینایی‌های دنیا میباشد. از جراحی آب مروارید می‌اقتدار برای معالجه زوال بصیرت ناشی از این نقص‌، به کار گرفت؛ ولی برخی از اشخاص ممکن میباشد بپرسند که آیا می‌قدرت پس از ایفا لیزیک، جراحی آب مروارید اعمال بخشید؟


جراحی آب مروارید، روشی برای جایگزینی عدسی طبیعی با یک لنز درون چشمی برای بهبود بصیرت میباشد؛ چون آب مروارید عدسی طبیعی را مسدود می‌نماید. لیزیک یک جراحی اصلاح بصیرت میباشد که به اصلاح عیوب انکساری رایج دیده مانند مجاورت‌بینی، دوربینی و آستیگمات امداد می‌نماید و با تغییر تحول صورت فرنگی‌ترین لایه دیده (قرنیه) یار و همدم میباشد.


طبق مشاهدات انجام یافته:


" این دو کار، هیچ‌سیرتکامل تداخلی با یکدیگر ندارند و از سوی دیگر هم خیر شغل لیزیک عدسی دیده را معالجه می‌نماید و خیر شغل آب مروارید هیبت قرنیه را تغییر تحول می دهد؛ بدین ترتیب لیزیک را می‌قدرت بعداز جراحی آب مروارید و جراحی آب مروارید را می‌قدرت پس از لیزیک اعمال بخشید."
اشکال آب مروارید کدامند؟

سن، مهم ترین ادله ساخت آب مروارید میباشد؛ بااین‌حالا، در پایین به معرفی گونه های آب مروارید و علل ساخت هر یک میپردازیم:



آب مروارید ثانویه


به‌برهان جراحی برای خلل چشمی دیگر یا این که به‌برهان بیماری‌هایی مانند دیابت یا این که سوء تغذیه چهره می دهد. سیگارکشیدن یا این که اعتیاد به‌الکل نیز قادر است سبب به آب مروارید خواهد شد. برخی اوقات گفته می شود که آب مروارید به‌ادله مصرف داروهایی مانند کورتیکواستروئیدها و کلرپرومازین تولید می‌گردد.



آب مروارید تروماتیک


به‌عامل جراحت یا این که ضربه به‌دیده، برخی اوقات سال‌ها بعد از ضربه حادثه می‌ افتد.



آب مروارید مادرزادی


در‌این نوع، آب مروارید در بدو میلاد وجود داراست یا این که میتواند در اوایل سنین کودکی ساخت‌و‌ساز گردد.



آب مروارید تابشی


به‌عامل قرارگرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش صورت میدهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.